پولیس نیویورک افسر افغانی الاصل خود را قهرمان نامید

پولیس نیویورک دو تن از پولیس‌های خود را که یکی از آنها افغان است بخاطر عمل شجاعانه آنها تقدیر کرده و لقب قهرمان را به آنها داد.

13823168_1037256263048666_912421177_n

افسر حمید آرمانی که از مدت ده سال به این طرف به آمریکا مهاجرت کرده و به عنوان پولیس در آن کشور مشغول خدمت است، همراه با پیتر سایبولسکی در یک عملیات شجاعانه تلاش کردند بسته‌ای را که فکر می‌کردند بمب باشد از میدان هوایی پرتردد تایمز در نیویورک خارج نمایند.

این دو افسر پولیس هنگامی که مشغول خدمت در میدان هوایی پرتردد تایمز بودند متوجه شدند که یک موتر بسته‌ای مشکوکی را داخل موتر آنها پرتاپ کرده است.

حمید آرمانی به خبرنگاران گفته است، زمانی که آن بسته مشکوک به داخل موتر ما پرتاب شد و صداهای عجیبی از داخل آن شنیده می‌شد ما فکر کردیم که با یک حمله انتحاری رو به رو هستیم بخاطر همین با سرعت تمام به سمت خارج از میدان حرکت کردیم و اطراف ما جمعیتی زیادی بود.

حمید می‌گوید در حالیکه به سرعت از میدان خارج می‌شدیم و آدم‌های زیادی را در اطراف خود می‌دیدم نگاه به همکارم کردم و گفتم ما می‌میریم ولی ین آدم‌ها نباید همراه بمیرند.

در همین حال همکار حمید آرمان، پیتر سایبولسکی می‌گوید ما فکر کردیم که کارمان تمام است اما با خود گفتیم نباید بگذاریم به دیگران آسیبی برسد و باید جان بقیه را نجات بدهیم.

آنها می‌گوید با سرعت از منطقه پر جمعیت دور شدیم و زمانی که به یک محل خلوت رسیدیم بسته را از داخل موتر خارج کردیم.

واحد خنثی، بعد از رسیدن به منطقه متوجه شدن که این بسته چیزی جز یک شمع و یک فانوس که با باتری کار می‌کرده نبوده است.

پولیس نیویورک ساعتی بعد، سرنشینان خودرویی که این بسته را به داخل خودروی پولیس پرتاب کرده بودند نمود و از این دو فرد پولیس تقدیر به عمل آوردند و از آنها  به عنوان قهرمان یاد کردند که از جان خود برای زندگی دیگران گذشتند.

مطالب مرتبط