حزب کار و توسعه از فعالیت نیروهای امنیتی و رسانه های برتر در روز انتخابات تقدیر کرد

به گزارش افق تیم رهبری حزب کار و توسعه افغانستان به رهبری جناب ذولفقار امید با برگزاری محفلی در تاریخ ۲۱ حمل ۹۳ از نیروهای امنیتی افغانستان بخاطر سعی و تلاش شان برای تامین هرچه بهتر امنیت انتخابات تقدیر به عمل آورده است.DSC_8951

در این محفل همچنان از شماری از فعالین، اعضای جامعه مدنی، رسانه ها و شماری از شهروندان کشور برای سهم فعال شان در انتخابات تحسین شده است.

شعارحزب کار و توسعه : خدمت برای مردم، قدرت برای عدالت.

سلمان علی دوست زاده رییس کمیته سیاسی این حزب به خبرنگاران گفت که انتخابات شانزده حمل، برگ زرینی در تاریخ سیاسی مردم افغانستان به شمار می رود

به گفته او، نیروهای امنیتی کشور، نشان داد که می توانند در تامین امنیت افغانستان موثر باشند و از مردم افغانستان دفاع کنند.
او از رسانه ها نیز قدردانی کرد و گفت که رسانه ها، در ایجاد شور و شوق در بین مردم برای شرکت در انتخابات تاثیر بسزایی داشته و صدای مردم افغانستان را به گوش جهانیان رسانیدند.
آقای دوست زاده گفت که حماسه حضور مردم در شانزده حمل نشان داد که مردم افغانستان مخالف هرگونه حرکت های تندروانه و افراطی است و گروه های شورشی نمی توانند دیگر جایی در میان مردم افغانستان داشته باشند.
در این محفل  حزب کار و توسعه از رسانه های صوتی و تصویراز جمله  خبرگزاری افق  ٬خبرگزاری بخدی٬ شبکه اجتماعی بازتاب ٬ تلویزیون آریانا٬برلیگ٬آشنا ٬خورشید٬راه فردا٬کابل نیوز٬نی٬سلام وطن دار٬میترا٬میوند٬ نورین ٬کلید٬ طلوع٬وصدای افغان تقدیر به عمل اورد.

حزب کار و توسعه توانسته  است در عمر کوتاه خود جایگاه خوبی در بین تحصیل کرده گان و جوان باز نماید.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. سلام به تمام دست اندارکاران خبرگذاری افق و بعد از این باید خدمت تان عرض نمایم که به واقعیت کارهای ژورنالیستیک شما قابل قدر است و یکبار دیګه شما نشان دادید که ژورنالیستان عزیز کشور هنوز هم مثلی فرزندان صدیق این وطن در خدمت هستند و بیرق پاک ژورنالیزم را در آسمان رسانها به اتیزار در آوردن همیشه موفق باشید عزیزانم