ریاست امنیت: چهار تروریست در ننگرهار بازداشت شدند

ریاست عمومی امنیت ملی گفته است که نیروهای این ریاست در عملیاتی، چهار تن از کسانی‌که قصد فعالیت‌های تروریستی را در ولایت ننگرهار داشتند، بازداشت کردند.

nangarhar-map-farsi-01

این ریاست امروز با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که مؤظفین امنیت ملی در عملیاتی در مربوطات ولسوالی غنی‌خیل ولایت ننگرهار سرگروپ گروه تروریستی طالبان را به سه همکارش بازداشت کردند.

به نقل از خبرنامه، از نزد افراد بازداشت شده یک واسکت انتحاری، یک میل کلاشینکوف، یک میل تفنگچه، سه قبضه و مقداری زیادی مرمی کلاشینکوف نیز به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

گفته شده که این افراد به نام‌های ابراهیم مشهور به مصطفی، تاج ولی فرزند افسرخان، نیاز فرزند میرعبدالصمد و سریع الله فرزند حاجی خان هستند که سرگرم فعالیت‌های تروریستی در ننگرهار بودند.

همچنان در یک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی از مربوطات ولسوالی بتی‌کوت ولایت ننگرهار دو تن از اتباع تاجیکستانی را به‌نام‌های احسان الله فرزند ترا، عاصم فرزند داودی و اسامیان رحم الله فرزند عبدالله و حسین فرزند جان علی، باشنده گان ولایت پروان که قصد پیوستن به گروه تروریستی داعش در ولسوالی اچین را داشتند قبل از رسیدن به هدف بازداشت گردیده‌اند.

 

مطالب مرتبط