تماشای فیلم‌های پورن میان دختران کابل افزایش یافته است

براساس گزارش ها، آمار دختران و زنانی که فیلم های پورن می‌بینند در شهر کابل افزایش یافته است.۱۲۳۴

شماری از کامپیوترکاران که در شهر کابل در کنار دیگر خدمات، فیلم‌های پورن نیز توزیع می کنند به سلام وطندار گفته اند که مشتریان دختر و زن برای گرفتن فیلم‌های پورن، در این اواخر افزایش یافته اند.

آنان گفته اند که بیشتر مشتریان شان پسران و مردان هستند اما دختران جوان و زنان نیز برای گرفتن فیلم‌های پورن به آنان مراجعه می کنند.

براساس آمارها، روزانه تقریبا یک سوم از کسانی که از اینترنت استفاده می کنند، در جستجوی سایت های پورنو هستند و دوست دارند تا فیلم‌های پورن تماشا کنند.

در افغانستان اما، اکثر سایت هایی که فیلم های سکس پخش می کنند محدود شده اند و بیشتر کامپیوترکاران و سی دی فروشی ها، اقدام به فروش فیلمهای سکس می کنند.

یکی از کسانی که سلام وطندار با او مصاحبه کرده ودر کوته سنگی در کنار سرک برای مشتریانش موسیقی و آهنگ موبایل عرضه می کند، گفته است که اکنون شمار مشتریان دختر برای گرفتن فیلم های پورن از او، افزایش یافته است.

او می گوید که این دختران وزنان از او می خواهند تا فیلمهای سکسی را به تلفن شان ذخیره کند.

رواج فیلم های پورن در کشورهایی مثل افغانستان سرعت سرسام آوری داشته و براساس امارهای غیر رسمی بازار فروش فیلمهای سکسی، داغ و پرمشتری است.

Unknown
براساس گزارش ها، آمار دختران و زنانی که فیلم های پورن می‌بینند در شهر کابل افزایش یافته است.

شرف الدین عظیمی استاد دانشکدۀ روانشناسی دانشگاه کابل به سلام‌وطندار گفته است که تماشای این فیلم ها، اعتیار آور است.

به گفته او، دیدن این فیلم ها و نیز خواندن داستان های اروتیک که سبب تحریک احساسات جنسی می شوند، تمرکز را در جوانان از بین می برد.

با این حال، مسوولان پولیس کابل می گویند که با فروشندگان فیلم های سکسی برخورد می شود؛ ادعایی که در بسیاری از موارد از سوی پولیس کابل، زیاد جدی گرفته نمی شود.

به گفته رحیمی، کسانی که در هنگام ثبت فیلم های پورن در موبایل ها، دستگیر می شوند براساس قانون مجازات می شوند.

براساس تحقیقات جهانی، حدود 87 درصد مردان و 34 درصد زنانِ بالای 18 سال در سراسر جهان به‌طور معمول فیلمهای سکس می بینند و حدود۲۰ درصد مردان و ۱۳ درصد زنان حتا در محیط‌های کاری نیز نمی‌توانند از تماشای پورنوگرافی چشم بپوشند.

مطالب مرتبط