امنیت‌ملی یک شبکه‌ی تروریستی را در کابل متلاشی کرد

 ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان اعلام کرده است که اعضای یک شبکه‌ی سه نفری حملات انتحاری و انفجاری را در مربوطات ناحیه نهم شهر کابل دستگیر کرده‌اند.

امنیت ملی یک شبکه تروریستی را در کابل دستگیر کرد
امنیت ملی یک شبکه تروریستی را در کابل دستگیر کرد

به گزارش افق ٬در خبرنامه‌ای که از سوی این ریاست منتشر شده آمده است، که افراد دستگیر شده، حسین احمد مشهور به شاهد، شهید احمد مشهور به بشیر احمد و حکمت‌الله مشهور به مصطفی هستند.

ریاست امنیت ملی گفته است که این شبکه تروریستی سه نفره طی تحقیقات این اداره، به جرم‌های ذیل اقرار کرده‌اند: انفجار موتر مالک UK سپورت واقع شهر نو کابل. انفجار یک موتر پولیس واقع یکه‌توت شهر کابل. انفجار ماین در نزدیک درب خانه فهیم هاشمی مالک تلویزیون یک. قصد ترور یک کارمند امنیت ملی و همچنان، نگهداری یک فرد انتحاری در منزل‌شان.

همچنان در این خبرنامه آمده است که از نزد این افراد، چهار میل تفنگچه،21 عدد ماین عیارشده به سیستم تلفون، دو حلقه ماین مقناطیسی، سه عدد سر گلوله راکت عیار شده به سیستم ماین، دو قبضه بمب دستی، پنج عدد تخت ریموت کنترل ماین، هفت لوله واتر جیل، هفت کیلوگرام مواد انفجاریه، دو پایه کمپیوتر، دو عراده موتر سوزوکی، دو عراده موترسایکل و وسایل نظامی بدست آمده است.

 

مطالب مرتبط