صبغت‌الله مجددی رییس شورای عالی احزاب جهادی شد

شورای عالی احزاب جهادی و ملی افغانستان که اعضای آن متشکل از سران هشت حزب مختلف جهادی می‌باشد در نشستی مشترک بین اعضای این شورا، صبغت‌الله مجددی را به‌عنوان رییس این شورا تعیین کردند.

117

اعضای ارشد این شورا شامل حضرت صبغت‌الله مجددی، محمد کریم خلیلی، احمد ضیا مسعود، سیدحسین انوری، پیر سیداحمد گیلانی، قاضی محمدامین وقاد و قطب‌الدین هلال می‌باشند.

گفته می‌شود این شورا به هدف رفع چالش‌های موجود در کشور ایجاد شده است و قرار است به زودی معاونین و رؤسای کمیته کاری آن نیز در جلسات آینده این شورا انتخاب شود.

کمیته مطبوعاتی این شورا با نشر اعلامیه‌ای گفته است که اعضای رهبری شورای عالی احزاب جهادی و ملی افغانستان در نشست مشترک، نخستین ریيس جمهور دولت اسلامی جلالتمآب حضرت صبغت‌الله مجددی را به اتفاق آراء به حيث رییس این شورا برگزیدند.

این شورا که تا به حال هیچ دستاوردی نداشته است گفته که امیدوار است با انتخاب شدن یک رهبر برای این شورا فعالیت‌های بیشتری در زمینه‌ی رفع مشکلات فعلی در کشور به وجود بیاید.

 شورای عالی احزاب جهادی در پنجم سنبله سال گذشته اعلام موجودیت کرد. گفته می‌شود این شورا با هدف ایجاد تغییر و اتحاد مردم تشکیل شده است.

 

مطالب مرتبط