در عملیات نظامی در ننگرهار، 23 شورشی کشته شدند

مقامات امنیتی در ولایت ننگرهار میگویند در نتیجه‌ی عملیات پاکسازی شورشیان در این ولایت  32  عضو  گروه طالبان و داعش کشته شده اند.

عطاءالله خوگيانى، سخنگوى والى ننگرهار گفته است که این عملیات‌ها در ولسوالی‌های خوگیانی، لعل‌پور و اچین این ولایت صورت گرفته است که در نتیجه آن 32 تن از افراد داعش و طالب کشته‌اند.

ننگرهار

وی در مورد چگونگی این عملیات‌ها گفته است: در درگیری بین نیروهای امنیتی کشور و طالبان در ولسوالی خوگیانی 14 طالب به شمول دو تن از فرمانده‌های آنها کشته و 19 تن دیگر از آنها زخمی شدند.

همچنان در این درگیری‌ها یک تن از سربازان ملکی نیز کشته و سه تن دیگر جراحت برداشته‌اند.

خوگیانی همچنان گفته است که در حمله هوایی هواپیماهای بی‌سرنشین نیروهای خارجی در مربوطات ولسوالی لعل‌پور 7 مخالف دولت کشته و دو تن دیگر مجروح شده‌اند.

گفته می‌شود این حملات هوایی در مناطق رحمتى و مارسينگى اين ولسوالى صورت گرفته که طى آن يک موتر نوع سراچه، يک عراده موترسايکل و شمارى مهمات ديگر از بين برده شده است.

به گفته سخنگوی والی ولایت ننگرهار در یک عملیات دیگر نیروهای امنیتی کشور، بالاى افراد مسلح داعش در منطقۀ کرکنى ولسوالى اچين حمله نموده‌اند که طى آن چهار تن‌شان کشته شده و يک ميل دهشکه نيز از بين برده شده است.

سخنگوى والى، همچنان گفت که در جريان عمليات شاهين ١٨ در ولسوالى کوت، تاکنون هفت داعشى کشته شده و ١١ تن ديگر جراحت برداشته‌اند.

گفته می‌شود در جریان این عملیات‌ها مناطق پندوک، بهادر بابا و سید حکیم که افراد گروه داعش در آن فعالیت داشته‌اند پاکسازی شده است.

مطالب مرتبط