جام ملت‌های اروپا: ایتالیا و آیسلند به جمع هشت تیم برتر راه یافتند

در ادامه بازی‌های جام ملت‌های اروپا یورو2016 تیم‌های ایتالیا وآیسلند با پیروزی مقابل حریفان خود به جمع هشت تیم برتر راه یافتند.

13555994_254947704883004_1921412789_o

این بازی‌ها از دور یک هشتم نهایی دوشنبه شب برگزار شده بود که تیم ایتالیا توانست 2 بر 0 اسپانیا یکی از مدعیان این دوراز جام ملت‌های اروپا را شکست دهد.

دیدار ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه استادوفرس شهر سن دنیس برگزار شد که تیم ایتالیا در یک بازی برتر موفق شده با 2 گل از اسپانیا پیش افتاده وبه جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد.

بر خلاف انتظار این ایتالیا بود که بازی را در ابتدای کار در دست داشت و توانست در دقیقه 33 توسط جورجیوکیه لینی گل نخست شان به ثمر برسانند.

اسپانیا بعد از دریافت گل نخست کنترول توپ میدان را در دست گرفت اما دفاع منسجم ایتالیایی‌ها اجازه گلزنی را برای این تیم نداد.

نیمه اول بازی به همین نتیجه 1 بر 0 به سود ایتالیا به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازی اسپانیایی‌ها کمی بازی را تهاجمی‌تر آغاز کردند و در پی‌جبران نتیجه بودند اما هرچه زدند به دربسته خوردند.

اسپانیا در دقیقه 89 بازی می‌توانست گُل تساوی را بزند اما واکنش عالی بوفون مانع گلزنی این تیم شد ایتالیا یک دقیقه بعد در یک ضد حمله سریع گل دوم خود را وارد دروازه اسپانیا کرد تا دست این تیم را از راه بابی به مرحله بعد کوتا کند.

بازی در 90 دقیقه وقت قانونی با همین نتیجه 2 بر 0 به سود ایتالیا به پایان رسید واین تیم در یک چهارم نهایی باید درمقابل آلمان بازی کند.

دردیگردیدار مهم برگزار شده از یک هشتم نهایی تیم آیسلند توانست 2 بر 1 تیم قدرتمند انگلیس را شکست داده وبه مرحله بعد گام گذاشت.

مطالب مرتبط