آلمان با شکست اسلواکی به جمع هشت تیم برتر یورو 2016 راه یافت

در ادامه بازی‌های جام ملت‌های اروپا یورو 2016  از مرحله یک هشتم نهایی یکشنبه شب سه دیدار  برگزار شد که تیم فوتبال آلمان توانست با سه گل از سد اسلواکی بگذرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

13548946_254412598269848_549449200_o

آلمان‌ها از همان ابتدای بازی کنترول توپ میدان  را در دست گرفته و برتری خود را نسبت به اسلواکی‌ها نشان داد و گل نخست این تیم در دقیقه 8 بازی رقم خورد .

ژرومه بواتنگ مدافع قدرتمند آلمان با ضربه سرکش روی پا از پشت محوطه جریمه توانست گل نخست تیم‌اش وگل اول ملی خود را وارد دروازه اسلواکی کرد.

آلمانی‌ها بعد از به ثمررساندن گل نخست شان حملات پی در پی را روی دروازه اسلواکی‌ها ترتیب دادند وتوانستند در دقیقه 43 گل دوم خود را به اسلواکی زده و کمی نفس راحت بکشند.

پاس بغل پایی جولیان در اکسر در داخل محوطه جریمه به ماریوگومز رسید او نیز که چاره‌یی جز زدن گل نداشت توپ را از خط دروازه اسلواکی عبور داد تا در نیمه اول با دو گل از این تیم پیش بی‌افتند.

آلمان‌ها در نیمه دوم بازی تمایل به زدن گل نداشتند وکوشش می‌کردند تا با حفظ توپ وقت را به ضرر اسلواکی به پایان برسانند اما اسلواکی با استفاده از این فرصت دست به حمله زدند که نتیجه‌ای را در پی‌نداشت.

گل سوم آلمان در دقیقه 63 با ارسال خوبی تونی کروس و با ضربه زیبا جولیان در اکسر به ثمر رسید.

بازی تا پایان 90 دقیقه وقت‌های قانونی دیگر گلی را در پی‌نداشت و با همین نتیجه 3 بر 0 به سود آلمان تمام شد.

تیم آلمان با این پیروزی باید در مصاف با برنده دو تیم ایتالیا واسپانیا برود.

در دو دیدار برگزار شده از مرحله یک هشتم نهایی تیم فرانسه توانست 2 بر1 از سد جمهوری ایرلند بگذرد و بلژیک با 4 گل مجارستان را پشت سرگذاشت.

مطالب مرتبط