بازیکن اسبق تیم ملی کریکت هند، سرمربی جدید تیم ملی کریکت کشور شد

فدراسیون کریکت کشور اعلام کرده است که لالچند سیتارام راجیوت، بازیکن سابق تیم ملی کریکت هند را به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی کریکت کشور انتخاب کرده است.

13552614_265324027170345_371305067_n

نسیم الله دانش، رییس فدراسیون کریکت کشور در یک نشست خبری گفته است که راجیوت بازیکن اسبق تیم ملی کریکت هندوستان در یک قرارداد موقتی به‌جای انضمام الحق، سرمربی اسبق تیم ملی کریکت کشور، سرمربی‌گری تیم کریکت را به عهده گرفته است.

راجیوت، همچنین به عنوان مسئول آکادمی ملی کریکت کشور هند نیز کار کرده و سابقه مربی‌گری در تیم‌های زیر 19 سال و 23 سال هند را نیز داشته است.

رییس فدراسیون کریکت افغانستان گفته است، راجیوت با تجربه‌ای که در زمینه‌ی بازی کریکت و سرمربی‌گری دارد، می‌تواند در ارتقای سطح بازی تیم کریکت کشور مثمر ثمر واقع شود و بازیکنان از تجربیات او بهره‌مند شوند.

همچنان راجیوت، سرمربی جدید تیم کریکت نیز در این نشست از اعتماد کریکت‌بورد افغانستان و انتخاب وی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم سپاس‌گزاری کرده و اظهار داشته است که بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان بسیار با استعداد می‌باشند و می‌توانند آینده درخشانی را برای خود و تیم ملی خود رقم بزنند.

پیش از این انضمام الحق، سرمربی تیم کریکت افغانستان بود که در ماه آوریل گذشته از سِمت‌اش کناره‌گیری کرد. این تیم زیر نظر او در «جام جهانی کریکت ۲۰ دور در هند» موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده بود.

مطالب مرتبط