کمیسیون تدارکات ملی 9 قرار داد را تایید کرد

دفتر ریاست جمهوری خبر داده است که کمیسیون تدارکات ملی در جلسه امروز خویش 9 قرار داد دولتی را به ارزش چهار صدوهشتاد دو میلیون افغانی را تایید نموده است.

مجلس تدارکات ملی شنبه 4 سرطان 1395 (2)

درخبرنامه ریاست جمهوری آمده است: کمیسیون تدارکات ملی امروز شنبه در جلسه‌ای تحت ریاست محمد اشرف غنی رییس جمهور برگزار شده 9 قرار داد را به ارزش 482 میلیون افغانی تایید نموده است.

به گفته خبرنامه قراردادهای منظور شده شامل اعمار یک باب کلینیک صحی در ولسوالی مالستان ولایت غزنی، اعمار دیوارهای استنادی، سیستم برق و آب آشامیدنی برای ۷۸ باب مکتب در ولسوالی‌های مختلف ولایت فاریاب، کارهای باقی‌مانده‌های سروی و دیزاین ۸۲ کیلومتر سرک بخش اول و دوم شاهراه قیصار – لامان، اعمار  خوابگاه ۱۱۳۶ نفری مربوط به ریاست معارف ولایت کابل و تمدید میعاد پروژه  بازسازی سوئیچ بورد بند نغلو و ماهیپر می‌باشند.

علاوه بر آن کمیسیون تدارکات ملی فسخ قرارداد ۵۵ قلم ادویه موردضرورت قوماندانی ستر درستیز وزارت دفاع ملی را نیز منظور نموده و شرکت قراردادی بخاطر عملی نکردن تعهدات‌اش به پروسه محرومیت معرفی شده است.

از سوی دیگر تدارک وسایط نقلیه برای ولسوال‌های که از سوی اداره مستقل ارگان‌های محل پیشنهاد گردیده بود و همچنان پیشنهاد شرکت برشنا مبنی بر کاهش قیمت برق در قرار داد شبکه توزیعی جنوب غرب کابل در پرنسیپ منظور گردیده است.

مطالب مرتبط