پیروزی 2 – 1 کرواسی مقابل اسپانیا مدعی قهرمانی جام ملت‌های اروپا

در ادامه بازی‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) سه شنبه شب چهار دیدار پیگیری شد که  تیم کرواسی توانست 2 بر 1 از سد اسپانیا عبور کند.

13521631_252138581830583_1440715219_n

این دیدار که در استادیوم نیوبوردو برگزار شده بود کرواسی توانست مدعی اصلی قهرمانی این دور از بازی‌های جام ملت‌های اروپا را شکست دهد.

اسپانیایی‌ها در نیمه اول تیم برتر میدان بودند که توانستند در دقیقه 7 بازی توسط الواروموراتا به گل نخست شان دست پیدا کنند.

کرواسی‌ها پس از دریافت گُل نخست حملات خود را روی دروازه اسپانیا بیشتر کرد تا نیمه اول را به این تیم واگذار نکند.

در دقایق پایانی نیمه نخست کروات‌ها به گُل تساوی دست یافتند ضربه زیبای نیکلا کالینیچ، گُل نخست و تساوی بخش تیم ملی کرواسی را در دقیقه 45 رقم زد و بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت.

نیمه دوم بازی با حملات اسپانیایی‌ها آغاز شد و در دقیقه 72 صاحب موقعیت پنالتی شد اما سرخیوراموس نتوانست توپ را از خط دروازه کروات‌ها عبور دهد.

پس از این کروات‌ها روحیه خوبی بدست آوردند فشار خود را به دروازه اسپانیا بیشتر کردند تا این که ایوان پرسیچ در یک ضد حمله موفق در دقیقه 87 دروازه اسپانیا را بازکرد.

اسپانیایی‌ها پس از دریافت گُل دوم سراپا حمله می‌کردند تا نتیجه را واگذار نکند اما سرانجامی نداشت بازی با همین نتیجه 2 بر1 به سود کرواسی به پایان رسید.

اسپانیا با این شکست به عنوان تیم دوم به دور یک هشتم نهایی صعود کرد و با ایتالیا روبروخواهد شد.

دردیگر دیدارهای برگزار شده: لهستان 1 – 0 اوکراین را شکست داد گل لهستانی‌ها را بلاژیکوفسکی در دقیقه 54 به ثمر رساند.

آلمان 1 بر 0 ایرلند شمالی را برد ماریوگومز در دقیقه 54 گُل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

ترکیه نیز با گل‌های بوراک ایلماز در دقیقه 10 واوزان طوفان در دقیقه 66 از جمهوری چک پیش افتاد.

مطالب مرتبط