حمله انتحاری در غرب کابل در میهمان خانه نیروهای خارجی با کشته شدن هر چهار مهاجم پایان یافت

 حمله انتحاری بعد از چاشت  امروز  جمعه ۲۸ مارچ ۲۰۱۴  در غرب کابل در مربوطات حوزه ششم امنیتی پولیس با کشته شدن هر جهار مهاجم  و دوفرد ملکی  و دوز خمی پایان یافت .
این حمله در مربوطات حوزه ششم امنیتی در نزدیکی پارلمان افغانستان در مجموع ۶ کشته  و دو زخمی  با موفقیت نیروهای امنیتی پایان یافت.
ژنرال حفیظ، آمر حوزه شش در یک گفتگویی تلفنی به افق  گفت محاجمان به میهمان خانه مربوط نیروهای امریکایی(یو اس ای دی)حمله کرده اند.
او گفته است که تمام  مهاجمان مسلح  در درگیری  با نیروهای امنیتی از پای در امده اند و  تمام ساحه در کنترل کامل نیروهای امتیتی قرار دارد .
گفته می شود دو نفرخود را در دروازه ورودی میهمان خانه انفجار داده بود و دو نفر دیگر وارد مهمانخانه شده بود وبا نیروهای امنیتی پرداخته بود .

ژنرال حفیظ کفت که به هیچ یک از نیروهای خارجی در این ساختمان  آسیبی نرسیده است.

قابل یاد اوری است که این سومین حمله انتحاری در هفته گذشته در کابل  است که رخ داده است سه روز پیش نیز ۵مهاجم انتحاری با حمله به دفتر کمیسیون انتخابات افغانستان جان دو عسکر و دو فرد ملی را گرفت.

این حملات در حالی  صورت می گیرد که  دولت افغانستان خود را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی اماده می کند.

درست دقایقی بعد از این حمله طالبان مسولیت این حمله را پذیرفت.

مطالب مرتبط