اتریش از مجارستان باخت و پرتگال و آیسلند مساوی کردند

در ادامه بازی های یورو 2016 تیم مجارستان توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد اتریش بگذرد.

اتریش از مجارستان باخت
اتریش از مجارستان باخت

به گزارش افق٬اتریشی ها نیمه اول بازی را بهتر آغاز کردند وکنترول توپ میدان را نیز در اختیار داشتند بازی کنان اتریش چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند که توب را از خط دروازه مجاری ها عبوردهند.

نیمه اول بازی بدوگل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم بازهم اتریش ها که چند ستاره نامدار را نیز در ترکیب داشت بازی بهتری را ارائه نمود اما نتوانست گلزنی کنند.

مجاری ها که در حالت دفاعی قرار گرفته بودند صاحب یک موقعیت گلزنی شد آدم ژالای مهاجم این تیم در کمال ناباوری گل نخست مجارستان را وارد دروازه اترش نمود و روند بازی را هیجانی تر کرد.

اتریشی ها بعد از دریافت گل نخست بازی را تهاجمی تر کرد اما الکساندر دراگوویچ بازی کن این تیم مرتکب اشتباه شد وبا گرفتن کارت زرد دومی از بازی اخراج شد.

بازی کنان اتریش بعد از دریافت گل نخست به حملات پراگنده روی آوردند اما مجاری ها در یک ضد حمله توسط زولتان استپر بازی کن تعویضی در دقیقه 87 به گل دوم دست یافت تا با خیال راحت کارا ادامه دهند.

در دیگر دیدار برگزار شده از این رقابت های تیم های پرتگال و آیسلند به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند. گل های این دیدار را لویز نانی برای پرتگال و بیارناسون گل تساوی آیسلند را به ثمر رساندند.

مطالب مرتبط