ایتالیا از سد بلژیک گذشت،سویدن و ایرلند مساوی کردند

درادامه دیدار های برگزار شده از رقابت های یوروه ۲۰۱۶ فرانسه در آخرین ساعت شب گذشته ایتالیا مقابل بلژیک به میدان رفتند که ایتالیایی ها توانستند با دو گل از سد بلژیک عبور کند.

ایتالیا دو بر صفر از سد بلژیک گذشت
ایتالیا دو بر صفر از سد بلژیک گذشت

به گزارش افق ٬بلژیکی ها نیمه اول بازی را تهاجمی آغاز کردن و در همان دقایق ابتدایی بازی به دنبال گلزنی بودند اما این ایتالیایی ها بودند که دست روی دست نگذاشته و کما کان در همان نیمه اول کنترول توپ میدان را در دست گرفتند.

عمل کرد خوبی بازیکنان ایتالیا باعث شد که این تیم در دقیقه ۳۲بازی به گل نخست شان دست پیدا کنند.

پاس خوب و به موقع بونوچی به جیاکرینی رسید او نیز فرصت از فرصت بدست آمده به خوبی استفاده کرده گل پیروزی بخش ایتالیا در نیمه اول را به ثمر رساند.

تلاش های هردو تیم در نیمه اول دیگر نتیجه ای را در پی نداشت. با شروع نیمه دوم هردو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما از موقعیت های که پشت سرهم به هردو تیم میسر می شد به خوبی استفاده نتوانستند.

در دقایق پایانی بازی کنان بلژیک سرا پا حمله می نمودند تا نتیجه را به تساوی بکشاند اما بخت با ایتالیایی ها بود این تیم توانیست در یک ضد حمله سریع آنتونیو کاندروا پله هم تیمی اش را صاحب توپ کند این بازی کن نیز با مهارت تمام و با ضربه سر گل دوم ایتالیا را به ثمر رساند تا خیال این تیم راحت شود.

کوشش های هردوتیم در دقایق باقی مانده کدام نتیجه نداد و بازی ۲ بر  صفر به نفع ایتالیا به پایان رسید.

اما در دیگردیدار برگزار شده از این رقابت ها تیم های سوئدن وایرلند مقابل هم به میدان رفتند که بازی شان با تساوی 1 بر1 به پایان رسید.

گل های این دیدار را هولاهان برای ایرلند وکلاک مدافع ایرلند نیز روی توپ زلاتان اثر گذاشت وگل خودی را به سود سوئدن به ثمر رساند.

مطالب مرتبط