رییس سارنوالی استیناف لوگر در اولین روز کاری‌اش کشته شد

پیش از چاشت امروز حوالی ساعت ده صبح سه مهاجم انتحاری با لباس زنانه وارد ساختمان محکمه استیناف ولایت لوگر شدند و پس از چند ساعت توسط نیروهای امنیتی از پا در آمدند.در این حمله انتحاری 7 تن به شمول رییس استیناف کشته شده اند 23  نفر دیگر زخمی شده اند.

18AF1AD1-828E-424F-9ED0-186428A76B79_w640_r1_s

سلیم صالح سخنگوی والی لوگر گفته است سه مهاجم انتحاری ساعت ده صبح امروز  بر ساختمان استیناف ولایت لوگر با استفاده از لباس زنانه حمله کردند در نتیجه‌ی فعالیت نیروهای امنیتی این مهاجمان از پا در آمدند.

آمر امنیت ولایت لوگر لحظات پیش به خبرگزاری افق گفت در این حادثه هفت تن به شمول رییس محکمه استیناف کشته شده اند و 23 نفر دیگر زخمی شده اند که حال 9 تن شان خوب نیست.

گفته می‌شود رییس محکمه استیناف ولایت لوگر به تازه‌گی در این پُست مقرر شده بود و امروز اولین روز کاری اش بوده که در این حمله جان باخته است.

تاکنون وزارت داخله در مورد جزئیات این حادثه معلومات منتشر نکرده است.

گفته می‌شود تمامی کشته شدگان و زخمی‌های این حادثه غیرنظامیان هستند.

حمله انتحاری امروز بر دادگاه استیناف ولایت لوگر درست  سه روز پس از حمله مهاجمان انتحاری بر محکمه استیناف ولایت غزنی انجام شده است. در آن حمله نیز چند غیرنظامی به شمول یک سرباز پولیس کشته شدند.

تاکنون طالبان در مورد  حمله امروز در لوگر واکنش نشان نداده و مسوولیت آن را به عهده نگرفته است.

طالبان پس از اعدام شش زندانی شان که در کابل به حکم رییس جمهور اعدام شدند، هشدار داده بودند که بر نهادهای قضای که افغانستان و کسانی که حکم اعدام زندانیان این گروه را داده اند حمله می‌کنند و انتقام قربانیان آنها را می‌گیرند.

مطالب مرتبط