حمله یک گروه انتحاری بر محکمه استیناف لوگر

 چند بمب گذار انتحاری ساختمان دادگاه استیناف ولایت لوگر را لحظاتی پیش هدف حمله قرار داده اند.18AF1AD1-828E-424F-9ED0-186428A76B79_w640_r1_s
به گزارش افق٬ خبرنگار خبر گزاری افق در تماسی تلفنی با امر امنیت ولایت لوگر داشت٬ این مقام امنیتی از دادن جزیات خوداری  کرده و گفت در  محل رویداد است.
 مقامات ولایت لوگر گفته اند که سه تن از مهاجمان انتحاری ساعت ده و سی دقیقه قبل از ظهر بالای محکمه استیناف ولایت لوگر حمله کردند و تا در لحظات اولیه دوتن  از این مهاجمان به قتل رسیده و یک تن دیگر آن مقاومت میکند.
در نزدیکی محکمه استیناف ولایت لوگر ریاست معارف ، ریاست لوی څارنوالي و مقام ولایت نیز موقیعت دارد .
تا حال از تلفات ملکی خبری در دست نیست . این حمله در حالی صورت میگیرد که امروز څارنوال جديد به رياست څارنوالي لوګر معرفي شد و نيم ساعت بعد مهاجمان بر محکمه استيناف لوګر حمله کردند.
سلیم صالح سخنگوی والی لوگر گفته که سه مهاجم انتحاری به محکمه استیناف این ولایت حمله کرده.
گفته می شود شش غیرنظامی در داخل محکمه زخمی شدند.
سخنگویی والی افزوده است که مهاجمان با لباس زنانه وارد محکمه  شده اند و پس از ورود به محوطه دادگاه مراجعه‌کنندگان را در طبقه اول ساختمان دادگاه گروگان گرفتند و با نیروهای امنیتی به درگیری پرداختند.
اما گفته می شود در این رویداد ۵ تن به شمول رییس څارنوالی ولایت لوگر -که جدیدا امروز معرفی گرید- به شهادت رسیده اند.
تا کنون هیچ مقام رسمی گشته شدن  رییس لویی څارنوالی لوگر را تاید نکرده است.
سال گذشته  یک بمب گذار انتحاری، مواد انفجاری حامل خود را در نزدیک موتر حامل رییس استیناف ولایت لوگر انفجار داده بود که منجر به  زخمی شدن رییس دادگاه استیناف ولایت لوگر شد..

مطالب مرتبط