وزارت داخله: دو قوماندان طالبان همراه با 16 طالب مسلح کشته شدند

وزارت داخله خبرداده است که در عملیات نیروهای امنیتی که در 48 ساعت انجام شده است 18 طالب مسلح به شمول دو قوماندان آنها کشته و 19 طالب دیگر زخمی شده‌اند.

Afghan National Army (ANA) soldiers conduct a mine sweeping operation with German Bundeswehr army soldiers from the 263rd paratrooper unit of the International Security Assistance Force (ISAF) before being attacked by insurgents in Chahar Dara on the outskirts of Kunduz, December 16, 2009. A combat outpost of the German Bundeswehr was attacked by insurgents, leaving one German soldier seriously injured. REUTERS/Fabrizio Bensch (AFGHANISTAN - Tags: MILITARY CONFLICT)

در خبرنامه‌ای که امروز از سوی این وزارت به نشر رسیده در آن گفته شده است که نیروهای قطعه خاص پولیس در عملیاتی که در ولایت‌های زابل، غزنی، هلمند، لوگر وکابل راه اندازی  نموده اند از اثر آن 18 طالب مسلح به شمول دو قوماندان آنها به نام‌های سنگری و  قاری امین کشته شده اند.

در خبرنامه گفته شده که در این عملیات در مناطق یاد شده نزده طالب مسلح نیز زخمی شده اند.

در خبرنامه گفته شده این دو فرمانده طالبان در ولایت‌های ننگرهار و زابل مصروف فعالیت‌های تروریستی بوده‌اند.

درخبرنامه گفته شده است که در این عملیات از افراد طالبان مقدار سلاح و مهمات که شامل یک میل پیکا، یک میل کلاشینکوف، یک میل دهشکه، 34 حلقه ماین و یک موتر می باشند به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

مطالب مرتبط