طالبان دو تن دیگر از مسافران ربوده شده در قندر را به قتل رساندند

مقام‌های امنیتی ولایت قندوز می‌گویند طالبان دو تن از مسافران ربوده شده در شاهراه  قندوزـ تخار را  شام روز گذشته کشته شده‌اند.

13315611_242733776100095_8357574844175302404_n

هجرت الله اکبری سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت قندوز گفته است از جمع ده نفری در نزد طالبان اسیر مانده اند شب گذشته دو نفر از آنها را کشته اند.

در رویداد که روز سه شنبه در شاهراه قندوز ـ تخار  رخ داد افراد  طالبان 200 مسافر را در مربوطات ولایت قندز  پیاده کردند که 10 تن از آنها را همانجا کشتند و 18 تن را با خود بردند و از این میان دیروز هشت نفر شان را آزاد کردند و ده نفر شان باقی ماندند.

به گفته هجرت الله اکبری سخنگوی قومندانی امنیه ولایت قندز دو نفر از این ده نفر را نیز شام روز گذشته به قتل رسانده اند و اجساد این دو نفر توسط مردم به شفاخانه منتقل شده اند.

طالبان بعد از به گروگان گرفتن مسافران اعلام کردند که ربوده شده گان افراد نظامی هستند که لباس ملکی به تن داشته اند و بعد از شناسایی آنها را با خود برده‌اند.

اما آقای اکبری  با رد این ادعای طالبان گفته است هویت دو نفری کشته شده و شام دیروز اجساد شان به شفاخانه قندوز انتقال داده شده اند، مشخص شده که آنها غیر نظامی هستند.

همچنان صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله کشور نیز  دیروز در مصاحبه‌ی خود با خبر نگاران این ادعا طالبان را بی‌اساس خواند و گفت طالبان با اعلام این‌که این افراد نظامی هستند، می‌خواهند کار خود را توجیح کنند اما همه افرادی را که ربوده و به قتل رسانده اند  افراد ملکی و بی‌گناه هستند.

مطالب مرتبط