رئال مادرید قهرمان ماراتن فینال لیگ قهرمانان شد

داروی مادرید، رئالی‌ها درفینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی توانست از سد اتلتیکو تیم دیگر همشهری‌اش بگذرد و فاتح یازدهمین دوره لیگ قهرمانان شود.

13329845_238523416525433_965681971_n

شاگردان زیدان نیمه اول بازی را بهتر آغاز نمودند و برتری نسبی داشتند که توانستند در همان دقایق اول بازی در یک موقعیت مشکوک به آفساید با ضربه راموس به ُگل نخست دست پیدا کنند.

کوشش‌های هر دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ی دیگری را در پی‌نداشت و بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود رئالی‌ها به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان سئمونه کنترول توپ را در دست گرفته بودند و در دقایق اول از نیمه دوم صاحب یک موقعیت پنالتی شدند. گریزمان مهاجم فرانسوی این تیم، پشت ضربه ایستاد اما تیرک در وازه مانع  گُل زنی او شد و اتلتیکو به ُگل تساوی دست نیافت.

رئالی‌ها در نیمه دوم  متکی به دفاع از دروازه بود چندین بار صاحب موقعیت‌های خوبی شدند اما نتوانستند که ُگل بیشتری را وارد دروازه اوبلاک کنند.

اتلتیکومادرید در دقیقه 88 و در یک ضد حمله  صاحب موقعیت خوبی شد، پاس عرضی خوبی خوانفران به کاراسکو  رسید او نیز با یک ضربه دقیق، ُگل مساوی را به ثمر رساند.

هر دو تیم در وقت‌های قانونی به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا سرنوشت شان را در وقت‌های اضافه تعیین نمایند.

با شروع 30 دقیقه وقت اضافی، دو تیم از قدرت خوبی برخوردار نبود و کاملا خسته به نظر می‌رسیدند و نتوانستند در وقت داده شده به گُل برسند تا پنالتی سرنوشت قهرمانی را تعیین کند.

درضربات پنالتی نیز دو تیم درخشش خوبی داشتند اما خوانفران بازی کن اتلتیکومادرید  پنالتی را  از دست داد و رئالی‌ها با نتیجه 5  بر 3 از سد اتلتیکو گذشتند و قهرمان این دوره از لیگ قهرمانان اروپا شدند.

مطالب مرتبط