حمایت انجمن اسلحه سازی آمریکا از رییس جمهور شدن دونالد ترامپ

انجمن اسلحه آمریکا رسما اعلام کرده است که از دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه حمایت خواهند کرد.

494193_299بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه انجمن اسلحه سازی آمریکا اعلام کرده است که از دونالد ترامپ حمایت خواهد کرد و برای رییس جمهور شدن دونالد ترامپ متحد خواهیم شد.

این انجمن گفته است اکنون وقت آن است که پشت ترامپ جمهوری‌خواه متحد شویم یا اگر هیلاری کلینتون انتخاب شود، اسلحه‌های خود را ببوسیم  و با آن وداع کنیم.

این انجمن سال گذشته نیز حمایت خود را از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود اما این بار این‌که زودتر از این نامزد انتخاباتی حمایت خود را اعلام کرده است برای همه گان مورد توجه و قابل بحث است.

کریس کاکس رئیس انجمن اسلحه آمریکا تاکید کرده است ما باید متحد شویم و مجبوریم همین اکنون متحد شویم.

او همچنان گفته است 5 میلیون نفر از اعضای انجمن اسلحه آمریکا در سراسر این کشور و ده‌ها میلیون نفری که از ما حمایت می‌کنند، رسما حمایت این انجمن از ترامپ را برای ریاست جمهوری اعلام کنم.

وین لاپیر مدیر اجرایی این انجمن نیز گفته است ما باید برای رییس جمهوری دونالد ترامپ متحد شویم زیرا اگر کلینتون رئیس جمهور شود باید اسلحه ها را بوسیده و با آن خداحافظی کنیم.

دونالد ترامپ برای حمایت از انجمن اسلحه سازی آمریکا از وی بسیار استقبال گرمی کرده و گفته است ما از شر مناطق بدون سلاح خلاص خواهیم شد. وی همچنین به شدت از دستور باراک اوباما برای کاهش خشونت با سلاح پس از تیراندازی های سن برناردینو انتقاد کرده است.

مطالب مرتبط