محمد محقق: وزارت مخابرات خدمات باکیفیت را به شهروندان عرضه کند

امروز 17 می از روز جهانی مخابرات در کابل با برگزاری مراسمی تجلیل به عمل‌آمد و محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی در این مراسم گفت وزارت مخابرات باید خدمات باکیفیت مخابراتی و انترنتی را به شهروندان عرضه کند.
13245452_243315779364339_4662807613660685346_n

مسوولان وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می‌گویند، در حال حاضر بیش از 90 در صد از شهروندان افغان از پوشش سراسری خدمات مبایل در کشور مستفید می شوند و یک میلیون نفر از خدمات انترنیتی در کشور استفاده می‌کنند.
محمد محقق، معاون دوم ریاست اجراییه، امروز در مراسم تجلیل از روز جهانی مخابرات گفت « پیشرفت در بخش تکنالوژی در بیش از یک دهه گذشته بی‌مانند بوده و افغانستان توانسته با استفاده از این تکنالوژی در زمینه رشد رسانه‌های چاپی، تصویری و صوتی دست آورد های بالایی داشته باشد».
وی افزود با گسترش مخابرات و تکنالوژی زمینه کار برای هزاران جوان این کشور میسر خواهد شد و آنها را از مهاجرت به کشور های خارج باز خواهند داشت.
وی از مسوولان وزارت مخابرات تقاضا کرد که تا با بلند بردن سطح خدمات تکنالوژی مخابراتی امکان استفاده بهتر از این فنانوری برای شهروندان مساعد سازند.
این در حالیست که در حال حاضر بسیاری از مشتریان شرکت‌های مخابراتی در کشور از بلند بودن بهایی مکالمه و پاین بودن کيفیت خدمات مخابراتی شکایت می‌کنند.
به گفته آنها وزارت مخابرات در مقابل پول زیادی که از مردم می‌گیرد اما خدمات مخابراتی و انترنتی برای آنها با کیفیت پایین عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط