یک کارمند ریاست محافظت از رجال برجسته به اتهام آدم ربایی بازداشت شده است

مقام ها در ریاست جمهوری تایید کرده اند که یک عضو ریاست محافظت از رجال برجسته به اتهام آدم ربایی از سوی امنیت ملی بازداشت شده است.

Arrestted_217097097
ظفر هاشمی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری گفته است که یک مامور ریاست محافظت از رجال برجسته به اتهام آدم ربایی بازداشت شده و تحقیقات از او جریان دارد.

ظفر هاشمی، معاون سخنگوی ریاست جمهوری گفته است که یک مامور ریاست محافظت از رجال برجسته به اتهام آدم ربایی بازداشت شده و تحقیقات از او جریان دارد.

یک منبع که خواسته نامش افشا نشود به طلوع نیوز گفته است که این فرد به اتهام ربودن یک تن بنام حامد با همکاری ریاست محافظت از رجال برجسته دستگیر شده است.

براساس گزارش طلوع نیوز٬ فردی به نام ایمل که ادعا می کند برادرش از سوی این مامور ریاست محافظت از رجال برجسته بازداشت شده گفته است که در ۱۴ حمل سال جاری این اتفاق افتاده است.

ایمل گفته است: پس از ربوده شدن برادرم به نهاد های امنیتی شکایت کردم و گفتم که برادرم از سوی این فرد دزدیده شده است اما به دلیل نداشتن ثبوت کسی کمکی به من نکرد.

به گفته ایمل پس از مدت ها ریاست جرایم سنگین وزارت داخله به او خبر داده است که این فرد بازداشت شده است.

براساس تحقیقات٬ این موضوع زمانی افشا شده که سیمکارت این نگهبان ریاست محافظت از رجال برجسته شش روز پس از ربوده شدن حامد در گوشی او فعال شده است.

تاکنون از سرنوشت فرد ربوده شده اطلاعی در دسترس نیست و ریاست جمهوری نیز گفته است که تاکنون ثابت نشده است که فرد بازداشت شده این کار را کرده باشد.

ظفر هاشمی تاکید کرده است که جرم یک عمل شخصی است و فرد متهم به آدم ربایی نیز از نگهبانان رده پایین به شمار می رود.

مطالب مرتبط