صعود بايرن‌ و اتلتيکو‌مادريد به يک‌چهارم نهايي

 دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با دو ديدار آغاز شد که در ان دو تيم ميزبان بايرن‌مونيخ و آتلتيکو مادريد موفق شدند با برتري برابر حريفان خود در مجموع دو ديدار مسافر مرحله بعد شوند.
به گزارش افق، بايرن‌مونيخ مدافع عنوان قهرماني در حالي برابر آرسنال به ميدان رفت که توپ و ميدان را در اختيار داشت اما در نيمه نخست به نتيجه‌اي بهتر از تساوي بدون گل نرسيد. هنرنمايي فرانک ريبري در دقيقه 55 توپ را براي باستين شوان‌اشتايگر فراهم کرد تا اولين گل بازي را اين بازيکن آلماني به ثمر برساند. دو دقيقه بعد لوکاس پودولسکي موفق شد به زيبايي گل تساوي تيمش را به ثمر برساند تا اين ديدار در پايان با تساوي يک بر يک به پايان برسد و بايرن در مجموع دو ديدار با برتري 3 بر يک راهي مرحله بعد شود.
بايرن‌مونيخ در دقيقه پاياني اين ديدار صاحب ضربه پنالتي شد که ضربه توماس مولر را فابيانسکي در ردو مرحله دفع کرد.

آتلتيکو مادريد که در ايتاليا با يک گل به برتري رسيده بود خيلي زود در دقيقه 3 با ضربه ديگو کاستا روي پاس کوکه به گل رسيد اما در ادامه کاکا موفق شد به زيبايي کار را به تساوي يک بر يک برساند. آردا توران هافبک ترکيه‌اي در دقيقه 40 گل دوم را به ثمر رساند. در ادامه رائول گارسيا در دقيقه 71 گل سوم را نيز وارد دروازه ميلان کرد اما اين پايان کار نبود و ديگو کاستا موفق شد در دقيقه 86 گل چهارم تيمش را نيز به ثمر برساند تا نتايج بد ميلان با کلارنس سيدورف نيز ادامه داشته باشد و ميزبان در مجموع دو ديدار با برتري 5 بر يک به مرحله بعد راه يابد. ميلان نيز اخرين نماينده فوتبال ايتاليا بود که در اين مرحله حذف شد.

مطالب مرتبط