کنفرانس مبارزه با فساد اداری امروز در لندن برگزار می‌شود

کنفرانس مبارزه با فساد امروز در لندن برگزار می‌شود و در آن سران کشورهای مختلف جهان به شمول اشرف غنی رییس جمهور کشور در آن شرکت نموده و پیرامون راه‌کارهایی برای کاهش فساد گفتگو خواهند کرد.

download

دواخان مینه پال سخن‌گوی ریاست جمهوری گفته است اشرف غنی در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد که موضوع سخنرانی رییس جمهور در این نشست روی اصلاحات و مبارزه با فساد تمرکز خواهد بود.

همچنین در این نشست آقای غنی، دست آوردهای حکومت خود را مبنی بر مبارزه با فساد در افغانستان که در طول هژده ماه گذشته داشته با شرکت کنندگان شریک خواهد کرد.

نشست بین‌المللی مبارزه با فساد اداری در حالی امروز در لندن برگزاری می‌شود که اتحادیه اروپا در گزارش اخیرش، در مورد فساد در نهادهای ادارای و قضایی در افغانستان ابراز نگرانی کرده بود.

دیود کامیرون نخست وزیر بریتانیا این کنفرانس را میزبانی خواهد کرد، وی گفته است فساد دشمن پیشرفت و عامل مشکلات زیاد در سطح جهان است، اما تلاش بر ضد آن در یک شب پایان نخواهد یافت.

شرکت کنندگان این نشست تلاش می‌کنند که راهکارهای مبارزه با فساد را در سح جهان جستجو نمایند.

اشرف غنی درحالی امروز برای شرکت در کنفرانس ضد فساد در لندن می‌رود که قرار است تجمع اعتراضی در مورد تغییر مسیرتوتاب از بامیان که در کابینه حکومت اشرف غنی به تصویب رسیده، از سوی شهروندان افغانستان در لندن برگزار شود.

مطالب مرتبط