رئال مادرید برد و به مرحله فینال قهرمانان باشگاه های اروپا راه یافت

تیم های رئال مادرید و منچستر ستی در اخرین ساعات روز چهارشنبه ۱۵ثور ۱۳۹۵  در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان به مضاف هم رفتند و این بازی کنان زین الدین  زیدان  بودند که موفق شدند با نتیجه ۱بر صفر منچستر سیتی را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابند.

گرت بیل اولین زنده گل بازی دور برکشت رال مادرید و منچستر سیتی پس از گل زدن.
گرت بیل اولین زنده گل بازی دور برکشت رال مادرید و منچستر سیتی پس از گل زدن.

به گزارش افق رئال مادرید در حالی به میزبان منچستر سیتی بود که در بازی رفت در خانه منچستر صفر بر صفر  مساوی کرده بودند. بازی در دقایق اول  متوازن پیش می رفت و کمی هم منچستر سیتی فشار بیشتر روی دروازه رئال مادرید داشت و پس از گذشت  ۱۰ دقیقه اول بازی٬  بازی کنان رئال مادرید  توانستند نبض بازی را در دست کرفته و در دقیقه ۲۰ بازی گرت بیل توانست روی پاس کارواخال، تک گل کهکشانی ها در نیمه اول وارد دروازه منچستر سیتی کند.

در نیمه دوم بازی هردو تیم فرصت های خوبی بر روی دروازه های همدیکر ایجاد کردند ٬اما موفق نشدند دروازه یکدیکر را در نیمه دوم یاز کنند٬ و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید.

در بازی رفت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

در مجموع  دو بازی این تیم رئال مادرید بود که توانست با نتیجه یک بر صفر به فینال بازی های  ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا  راه یابد تا در انجا با حریف  قدرتمند خود اتلتيكومادريد بر سر قهرمانی جدال نماید.

حریف رئال مادرید در فینال قهرمانان اروپا

در نخستين ديدار از دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب بايرن مونيخ آلمان در ورزشگاه آليانس آره نا ميزبان اتلتيكومادريد اسپانيا بود .اين بازي در حالي آغاز شد كه اتلتيكومادريد در ديدار رفت با يك گل به برتري رسيده بود.

در دور برکشت اين ديدار با برتري۲ بر يك بايرن مونيخ به پايان رسيد و دو تيم در مجموع دو بازي رفت و برگشت به تساوي ۲ بر ۲ دست يافتند، اما اتلتيكومادريد به دليل قانون گل زده در خانه حريف، به عنوان تيم برنده معرفي و راهي فينال شد.

ديدار پاياني فصل جاري ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا روز هشتم  جوزا در ورزشگاه سن شير شهر ميلان ايتاليا، برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط