اتلتیکو علی رغم شکست در برابر بایرن به فینال مسابقات لیگ قهرمانان راه یافت

در آخرین ساعات روز سه شنبه ۱۴ ثور ۱۳۹۵تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲-۱ مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا به پیروزی رسید.

شادی بازیکنان اتلیکو پس از پایان بازی با بایرن مونیخ و سعود به مرحله بعدی
شادی بازیکنان اتلیکو پس از پایان بازی با بایرن مونیخ و سعود به مرحله بعدی

به گزارش افق٬در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ میزبان اتلتیکو مادرید بود و بازی با فشار حملات بایرن آغاز شد حملات پی درپی شاگردان گواردیولا ادامه داشت و سرانجام  حملات در دقیقه۳۱ به نتیجه  داد  ژابی آلونسو موفق شد با یک ضربه آزاد توپ را وارد دروازه اتلتیکو کرد.

در دقیقه ۳۳ بایرنی ها می توانستند دومین گل خود را از نقطه پنالتی وارد دروازه اتلتیکو کنند اما توماس مولر نتوانست توپ را به گل تبدیل کند و ضربه او را دروازه بان اتلیکو مادرید با واکنش خوب‌خود دفع کرد و مانع فرو ریختن دروازه خود  برای دومین بار شد. بازی با همین نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازیکنان اتلتیکو توانستند در یک حمله دردقیقه ۵۴ توسط آنتوان گریزمان موفق شد روی حرکت فرناندو تورس و پاس دقیق او از فاصله هفده متری و در شرایطی مشکوک به آفساید گل مساوی را وارد دروازه بایرن کند.

در نیمه دوم اتلتیکو خوب ظاهر شد و فرصت های برای خوبی را بر روی دروازه بایرن  ایجاد کردند اما در دقیقه ۷۰ این بازی این لواندوفسکی بود که برای دومین بار دروازه اتلتیکو را یاز کند تا امید بیشتر برای صعود به مرحله بعدی پیدا کنند.

 در ادامه بازی تلاش های شاگردان گواردیولا سودی نداشت و در پایان با اینکه ۲ بر ۱بازی را بردند، اما از رسیدن به فینال باز ماندند.

مطالب مرتبط