سومین طفل دختر نوزاد رییس جمهور کرزی در یک کلینیک شخصی در دهلی نو چشم به جهان گشود.

داکتر زینت کرزی خانم رییس جمهور افغانستان، سومین طفل اش را به دنیا آورد. این طفل نوزاد که دختر است در یک شفاخانهء هند تولد شد.

آقای کرزی قبلا یک پسر به نام میرویس و یک دختر به نام ملاله داشت. خانم زینت کرزی گفته است، دخترشان را مثل پسر شان دوست دارند و پسر و دختر برایشان فرقی ندارد.

براساس اعلامیهء سفارت افغانستان در هند، دختر نوزاد رییس جمهور کرزی در آغاز همین هفته در یک کلینیک شخصی در دهلی جدید چشم به جهان گشود.

رییس جمهور کرزی قبل از آنکه راهی سریلانکا شود، در جریان توقف کوتاه اش در دهلی جدید، از خانم اش داکتر زینت کرزی و دختر نوزادش دیدن کوتاه داشت و بعد راهی سریلانکا شد.

دو طفل دیگر رییس جمهور کرزی، یعنی پسرش میرویس و دخترش ملاله در افغانستان تولد شده اند، ولی این بار به خانم زینت کرزی توصیه شده بود، در هند ولادت کند.

داکتر زینت کرزی سال گذشته در مصاحبه با بی بی سی گفته بود “همسرش که پانزده سال باهم زنده گی کرده اند، اغلبا به دلیل کار زیاد برای خانواده جوانش وقت ندارد، وی گاهگاه روزهای جمعه وقت پیدا می کند و با من و اولادها قدم می زند و باهم می باشیم.”

خانم کرزی گفته بود، با وجود فرهنگ افغانستان که پسران را ترجیح می دهند، دخترشان را مثل پسر شان دوست دارند و پسر و دختر برایشان فرقی ندارد.

خانم زینت کرزی گفته است، دختر بهترین تحفه خداوند است.

مطالب مرتبط