رويارويي رئال مادرید و اتلتيکو مادرید در ويسنته کالدرون

به گزراش افق هفته بيست و ششم رقابت‌هاي لاليگا فردا شب با برگزاري پنج ديدار ادامه مي‌يابد و در مهم‌ترين مسابقه دو تيم مادريدي با يکديگر ديدار خواهند کرد.

کارلو آنچلوتي تمام بازيکناني را که در پيروزي 6 بر يک تيمش مقابل شالکه در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان رفتند را براي ديدار مقابل اتلتيکو، يک دربي که به بهاي صدرنشيني تمام خواهد شد، در اختيار دارد.

تمام بازيکنان رئال مادريد به استثناي سامي خديرا که به دليل مصدوميت غايب است، در تمرينات حاضر شدند. سرمربي رئال مادريد تمرين با 11 بازيکن اصلي‌اش را پشت درهاي بسته انجام داد. هرچند وي مي‌تواند از همان بازيکنان در اين مسابقه استفاده کند اما انتظار مي‌رود تغييراتي در 11 بازيکن اصلي تيمش بدهد و از آلوارو آربلوا به جاي دني کارواخال در سمت راست يا مارسلو در سمت چپ استفاده کند.

اتلتيکو مادريد از ساعت 19 و 30 دقيقه در ويسنته کالدرون ميزبان صدرنشين فعلي لاليگا است. شاگردان آنچلوتي با 63 امتياز صدرنشين هستند و اتلتيکو و بارسلونا با 60 امتياز به دنبال اين تيم هستند.

شاگردان ديگو سيمئونه تلاش خواهند کرد تا با برتري مقابل رقيب همشهري خود، صدر جدول را پس بگيرند و از سوي ديگر سفيدپوشان که اخيرا عملکردي عالي در رقابت‌هاي ليگ و ليگ قهرمانان داشته‌اند، به اين راحتي نمي‌خواهند صدرنشيني را از دست بدهند.

ديدار قبلي دو تيم در نيم‌فصل اول با تک گل ديگو کاستا در دقيقه 11 با پيروزي يک بر صفر شاگردان سيمئونه در برنابئو به پايان رسيد.

در ديگر ديدار مهم فردا شب بارسلونا که با سه امتياز کمتر از رقيب ديرينه خود در تعقيب رئال مادريد است، از ساعت 23 و 30 دقيقه ميزبان آلمريا است. شاگردان مارتينو مي‌توانند از فرصت رويارويي دو رقيب اصلي خود براي پس گرفتن صدر جدول استفاده کنند. شکست رئال يا تساوي در دربي به سود آبي‌اناري‌ها خواهد بود.

در ساير مسابقات ويارئال از ساعت 14 و 30 دقيقه ميزبان رئال بتيس است، سويا از ساعت 21 و 30 دقيقه از رئال سوسيداد پذيرايي مي‌کند و رايووايکانو و والنسيا نيز از ساعت 23 و 30 دقيقه به مصاف هم مي‌روند.

مطالب مرتبط