مرگ غم انگیز کودک افغانستانی در ایران؛ پسر همسایه پس ازتجاوز جسدش را سوزانده است

براساس گزارش برخی خبرگزاری های ایران، یک دختر شش ساله افغانستانی به نام ستایش، از سوی یک پسر ایرانی پس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفت، توسط اسید سوزانده شده است.

سایت خبری احیا مربوط مهاجران افغانستان، و خبرگزاری شفقنا افغانستان، گزارش داده اند که این دختر شش ساله از سوی یک پسر جوان ایرانی ربوده شده و پس از تجاوز، جسدش با اسید سوزانده شده است.

منطقه خیرآباد ورامین درهفته ای که گذشت شاهد قتل وحشیانه یک دختر بچه افغان به نام “ستایش” توسط یک جوان ایرانی بود.
منطقه خیرآباد ورامین درهفته ای که گذشت شاهد قتل وحشیانه یک دختر بچه افغان به نام “ستایش” توسط یک جوان ایرانی بود.

این سایت خبری نوشته است، به روز یک شنبه 22 حمل ستایش قریشی کودک شش ساله یک خانواده مهاجر افغانستانی که در منطقه خیرآباد ورامین تهران زندگی می‌نماید،از نزدیکی منزلش ناپدید می‌شود.

پدر ستایش  برای یافتن دخترش اطلاعیه نشر می‌کند و تمام محله را برای یافتن او می‌گردد اما رد پایی از دختر خردسال‌اش نمی‌یابد.

این منبع، به نقل از پدر این کودک گزارش داده است که پسر نوجوان ایرانی که در همسایگی این خانواده زندگی می‌کرده است، ستایش را به خانه‌اش برده نخست به قتل رسانده و سپس جسد اش را با ریختاندن تیزاب سوزانده است.

گفته شده است این پسر این جنایت خویش را با یک رفیق خود قصه می کند و او می‌گوید که آن را با پدرش در میان بگذارد.

این پسر قضیه را با پدرش در میان می‌گذارد و پدر او  به پدر ستایش تلفن می‌کند که دختر او در همین نزدیکی‌ها است و با این ترفند می‌خواسته است که جسد ستایش را از منزل شان بیرون کند اما موفق نمی‌شوند.

 در نتیجه بازرسی پولیس جسد دختر از منزل پسر ایرانی یافت می‌شود و تحقیقات پیرامون این قضیه از سوی نهادهای مسوول جریان دارد.

گفته می‌شود نشانه‌های وجود دارد که شاید این کودک مهاجر توسط پسر ایرانی مورد تجاوز نیز قرار گرفته باشد.

مطالب مرتبط

comments s

  1. ای بر پدر این شیعه نماهای ازوهابی سگ تر ازداعش بیشرف تر لعنت..اینجا شیعه خانه امام زمانه یا آدم کشون صدام حسین ونتانیاهو؟خدالعنتتان کنه

  2. باسلام ممنون ازحس وظیفه وتکلیفی که در نشر این مطلب داشتین انشالله که همچنان این مطلب را اکر بیشتر می توانید نشر دهید تا وظیفه مان را نسبت به آن کودک شهید و مظلوم و غریب انجام داده باشین اصلا نمیتوانم چی بگم جنایت خیلی هو لناک و بزرگ است و اشد مجازات را برای آن جنایتکار از دستگاه جمهوری اسلامی می خواهم و خدارا در نظر بگیرن چون همیشه جمهوری اسلامی دم از عدالت میزنند و دستگاه قضا به هیچ حزب و گروهی وابسته نیس و مستقل است الان ثابت کندو حق آن کودک را بگیرن تا بلای عضیمی از سوی خدا گریبانگیر مردم بی اعتنا نشود خدا از آه بی پناه و مظلوم نمی گذرد یا الله اگر کسی حق آن مظلوم را از آن جنایتکار نگرفت خودت عظیم تر هم در دنیا هم در آخرت بگیر ای دستگاه قضا آن کودک را مثل دختر خودتان بدانید.

  3. اگر اسلام اینه که نخواستیم.من ورامین دنیا اومدم سی سال شکنجه کشیدم توی ایران.الان آلمان هستم.در کشور مسیحی ،اگر این اتفاق وحشتناک اینجا برای یک مهاجر تازه رسیده هم بیافته،بازم مثل ایران نیست حتی اگه آلمانی هم باشه سه سوته زندانه.اما ایران یعنی نژاد پرستی.خاک بر سر ما مسلمونا کنن که تر زدیم.

  4. خیلی سخته،ولی خدا صبرشو بده.عکس این دیوس بی پدر پخش شده از اونایی که خیرآباد هستن،خواهش میکنم که بی جواب نذارین.یادتون نره افغان هستین.

  5. خیلی متاسفم از این موضوع افغانها هم وطنان ما با مرزهای جغرافیایی دیگری هستند و من از این جنایت شرمگین هستم و باید شخص مجرم مجازات شوم

  6. امروز فرشتگان سفید پوش سیاه پوش شدن چشمها گریان قلبها شکسته راستی ادمها به کجا میروند چه بر سر انسانیت امده پدر و مادر عزیزم نمیدانم چطور تسلایت دهم میدانم دل شکسته ای میدانم زمین و زمان برایت تیره و تار شده ای کاش میتوانستم ذره ای از بار غم این مصیبت بزرگرا بر دوش بگیرم ولی میدانم تحمل حتی یک ذره هم خیلی سنگینه از خدا برایت صبر ارزو میکنم

  7. بسم رب القاسم الجبارین
    ملت غیور و آزاده ایران ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن جنایت صورت گرفته در خصوص قتل ستایش قریشی دختر 6 ساله افغان، مراتب ابراز همدردی خود را با برادران افغان اعلام و خود را در غم آنان شریک می‌داند
    «به سوگ ستایش» تقدیم به دختر معصوم افغان ستایش قریشی

    تبار از قوم افغان دختری پاک / به خون غلتیده از بیداد ضحاک
    جرس در وادی غم کرده چاووش / و ایرانی و افغانی سیه‌پوش

    بگو باران ببارد بر زمین باز / به سوگِ دختر افغانیِ ناز
    پری‌رو خفته در آغوشِ خاک او / به جرم عصمت و پاکی، هلاک او

    به محمل نوبهاران داغ بسته / ز ایرانی و افغان دل‌شکسته
    وطن را غم از این ماتم گرفته / عزای قتل آن مریم گرفته

    ستایش دختر مظلوم افغان / تو ای بر مامِ ایران، پارۀِ جان
    وطن از داغ تو خم گشته قامت / بگیرد از پلیدان انتقامت

    شده ایران ز داغ تو سیه‌پوش / ز غیرت خون ایرانی به رگ جوش
    به داغت مبتلا افغان نه تنهاست / شقایق گونه داغت بر دل ماست

    به جان آشفته از غم دل پریشت / همه ایرانیان اقوام و خویشت
    ز داغ مرگ تو دردانۀِ ناز / به خون آغشته چشمان وطن باز

    نه‌تنها مادرت را غم زد آتش / جگرخون از غمت قوم سیاوش
    نگردد خاطرت از یاد ما پاک / ز خونت لاله خواهد زد سر از خاک

    نه از ایرانیان بود آن سیه‌کار / که آتش بر ستایش زد شرربار
    تو ای کشته ز جرم بی‌گناهی / مپندارد کَس اینجا بی‌پناهی

    تمامِ قوم ایران کاوه آییم / قصاصِ خصمِ ضحاکت نماییم
    بداند دشمن ایران و افغان / که هردو شیعه مردیم و مسلمان

    برادر باهم و هم‌سنگر و یار / حلب را گشته بر زینب علمدار
    و دوشادوش هم در جنگ دشمن / مدافع بر حریم و مرز میهن

    که ایرانی و افغانی است هم‌خون / علمدار سپاه فاطمیون
    در این هنگامه که عصر ظهور است / نفاق و تفرقه از شیعه دور است
    به امید ظهور حضرت یار
    29 فروردین 1395 منصور نظری

  8. چراسفارت افغانستان سکوت کرده است چرارسانه های داخلی درقبال این فاجعه جهانی که نظیرندارد سکوت کرده خفت بارنموده اندمدافعان حقوق بشروکمیسیون به اصطلاح حقوق بشرافغانستان چراسکوت کرده اند.