کهکشانی‌ها با هتریک رونالدو راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

تیم فوتبال رئال مادرید در اخرین ساعت سه شنبه شب  به مصاف ولفسبورگ رفت و توانست در یک بازی زیبا حریف خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و  راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.1_8649885b

به گزارش افق، رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در حالی میزبان وولفسبورگ بود که بازی رفت را با نتیجه ۲ بر صفر به این حریف آلمانی واگذار کرده بود.

بازی با حمله سریع کهکشانی‌ها در همان دقیقه نخست آغاز شد و در دقیقه۱۶ بازی کریستین رونالدو توانست گل نخست بازی را وارد دراوزه  ولفسبورگ کند.

تنها یک دقیقه پس از گل نخست باز هم  کریستین رونالدو با ضربه سر و اشتباه دیگو بنالیو، دروازه وولفسبورگ را برای بار دوم باز کرد.

نیمه اول بازی با دو گل کریستن رونالدو  پایان رسید.
رئالی‌ها در اول بازی نیمه دوم سریع و هجومی حمله کردند  و در دقیقه ۶۶ رئالی ها می توانستند برای سومین بار دروازه  ولفسبورک را باز کند که بنالیو توانست مانع فروپاشی دروازه‌اش شود.

در نیمه دوم بازی  رئالی ها سیطره  بیشتری بر بازی داشتند تا اینکه دقیقه ۷۷ کریستین رونالدو توانست روی اشتباه نالدو و گیلاووگی  و یک ضربه آزاد تیر خلاص  وسومین گل خود و بازی را وارد دروازه حریف کند تا استادیم سانتیاگو برنابئو پر از شادی و هیجان شود.

با این  برد  تیم رئال راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شد.

مطالب مرتبط