پيروزي پرگل رئال مادرید برابر شالکه/ توقف چلسي مقابل گالا

به گزارش افق، در آخرين شب از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، دو ديدار به طور همزمان از ساعت 23:15 برگزار شد که در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود ترک تلکام آرنا در شهر استانبول پذيراي چلسي انگليس و شاگردان ژوزه مورينيو بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
فرناندو تورس در دقيقه 9 براي چلسي گلزني کرد و چجو مدافع پيش‌تاخته گالا در دقيقه 65 بازي را به تساوي کشاند.
گالاتاسراي در گروه دوم اين رقابت‌ها پس از تيم رئال مادريد و با شکست يوونتوس به عنوان تيم دوم به مرحله يک هشتم نهايي راه يافته بود و چلسي در گروه پنجم اين رقابت‌ها بالاتر از شالکه به عنوان تيم نخست راهي مرحله حذفي شده بود.
ديگر تيم‌هاي صعود کرده گروه‌هاي دوم و پنجم نيز شب گذشته به مصاف هم رفتند، جايي که شالکه در ورزشگاه خانگي خود ولتينس آرنا از رئال مادريد و شاگردان کارلو آنچلوتي پذيرايي مي‌کرد.
اين مسابقه در نهايت با نتيجه پرگل 6 بر يک به سود کهکشاني‌هاي رئال مادريد به پايان رسيد و ژرمن‌هاي آبي‌پوش در گلزن کرشن گلباران شدند.
در اين ديدار گرت بيل در دقايق 21 و 69، بنزما در دقايق 13 و 57 و کريستيانو رونالدو در دقيقه 52 و 89 براي رئال گلزني کردند تا رئال مادريد در همان بازي رفت کار را تمام کرده و از هم‌اکنون خود را در يک چهارم نهايي اين جام ببيند. تک گل شالکه را نيز هونتلار در دقيقه 90 وارد دروازه رئال کرد.

مطالب مرتبط