رییس جمهور به نهادهای امنیتی: با تهدیدها برخورد جدید کنید

ارگ ریاست جمهوری خبر داده است که دیروز رییس جمهور اشرف غنی در جلسه شورای امنیت ملی به نهادهای امنیتی هدایت داده که در برابر تهدیدهای امنیتی جدی عمل نمایند.

12472766_969734933102749_6825382775278858904_n

در خبرنامه گفته شده است که در جلسه دیروز شورای امنیت ملی مسوولان امنیتی ولایت‌های قندز، بدخشان، فاریاب و سرپل گزارش‌های را در مورد وضعیت امنیتی این ولایت‌ها ارایه کرده‌اند.

رییس جمهور و اعضای شورای امنیت ملی در این جلسه تهدیدهای امنیتی را بررسی کرده و به نهادهای امنیتی دستور داده که باید در برابر آن جدی برخورد شود.

همچنان در این جلسه شورای امنیت ملی در مورد دست آوردهای کنفرانس وارسا که قرار است در ماه جولای سال جاری میلادی در پولند برگزار شود نیز صحبت کرده اند و آن را برای کشور مهم خوانده اند.

کنفرانس ورسای با اشتراک نمایندگان کشورهای کمک کننده به افغانستان در ماه جولای در شهر ورسای پولند برگزار می‌شود و قرار است این کشورها تعهدات شان برای توسعه،بهبود اقتصادی و امنیتی افغانستان ابراز نمایند.

حکومت افغانستان در این کنفرانس دست‌آورهای خویش را در بخش‌های مختلف حکومتداری و از جمله امنیت و اقتصاد در این کنفرانس ارایه می‌نماید.

کشورهای کمک کننده بعد از بررسی این دست‌آورهای در مورد نحوه و اندازه کمک‌های شان در  تصمیم می‌گیرند. از این رو کنفرانس ورسای برای افغانستان اهمیت دارد.

مطالب مرتبط