بارسلونا دو بر یک از سد اتلیکو مادرید گذشت

تیم فوتبال بارسلونا در  مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی  رسید.01100383

به گزارش افق، با آغاز بازی میان این دو تیم٬ بازیکنان بارسلونا بیشتر توپ را در اختیار داشتند اما نمی توانستند ‏موقعیت چندانی روی دروازه اتلتیکو ایجاد کنند.‏
بازیکن اتلیکو مادرید کوکه با یک پاس عمق عالی وزیبا توانست، فرناندو تورس را با تراشتگن ‏تقریبا تک به تک کرد  و او  در دقیقه ۲۵ نیمه اول توانست اولین گل بازی را وارد دروازه بارسلونا کند.

 تیم بارسا بعد ازدریافت گل بر شدت حملات شان اضافه کردند تا اینکه در دقیقه ۳۵  تورس بازیکن اتلیکو اخراج شد و کمی شرایط را برای شاگردان انریکه ‏راحت کرد.

تمام تلاش های بارسایی ها در نیمه اول برای رسیدن به گل نتیجه نداد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود اتلیکو به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و  بازیکنان اتلتیکو می توانست به گل دوم برسد اما ضربه ‏گریزمان از مقابل دروازه عبور کرد.‏
بازیکنان بارسا حملات خود را بیشتر کردند  تا اینکه در دقیقه ۶۳، قفل دروازه اتلتیکو باز شد و  ضربه سوارز  حساب کار را 1-1 کرد.‏
در دقیقه ۷۴ سوارز توانست  با یک ضربه سر گل دوم خود و ‏بارسا را وارد دروازه اتلیکو نماید تا بازی دو بریک به سود بارسا ادامه پیدا کند.

در ادامه بازیکنان اتلیکو تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما تلاش های انها ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود بارسا به پایان رسید.

مطالب مرتبط