کشف سه عراده موتر سیکل با مواد انفجاری و دستکیری تروریستان در هلمند

امروز دوشنبه ۹ حمل ۱۳۹۵ریاست عمومی امنیت ملی کشور با نشر خبر نامه ای ازکشف ۳ عراده موتر سایکل مملو از مواد انفجاریه در ولایت هلمند خبرداده است.m

 به گزارش افق به نقل از خبر نامه امنیت ملی کشور٬مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی طی عملیات خاص سه عراده موترسایکل مملو از مواد انفجاریه را از مربوطات ولسوالی نادعلی و شهر لشکرگاه ولایت هلمند کشف و ضبط کردند.

در خبر نامه امنیت ملی امده است که ترورستان تصمیم داشتند که از این  وسایط جهت انجام حملات انتحاری استفاده نمایند که قبل از رسیدن به هدف کشف و خنثی شدند.

در ادامه این خبر نامه امده است کهدهمچنان مؤظفین ریاست عمومی امینت ملی در یک برخورد رویا رویی با دشمن در مربوطات قریه شنه کلی  ولسوالی ناد علی ولایت هلمند  چهار تن تروریست را از بین برده  دومیل کلاشنکوف ، یک عراده موتر سایکل و مقداری مواد انفجاریه را از ساحه نبرد بدست آورده اند.

این خبر نامه می افزاید٬ مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی یک سارق مسلح را بنام عبدالحکیم فرزند اختر محمد حینیکه دو برادر را بنام های نیک محمد و اسدالله فرزندان محمد رسول ذریعه یک میل تفنگچه به شهادت رسانیده و فرار می نمود باالفعل با سلاح متذکره بازداشت نموده است.

مطالب مرتبط