طرح ترور مسعود اندرابی از سوی نیروهای امنیتی خنثی شد

یک مهاجم انتحاری که قصد حمله بر خانه مسکونی مسعود اندرابی سرپرست ریاست امنیت ملی کشور را داشت از سوی نیروهای امنیتی شناسایی و کشته شد.
151211110656_afghan_nds_new_chief_andarabi_640x360_nds_nocredit

به گزارش افق٬ یک مقام امنیتی که نخواست نامش در خبر آورده شود به افق گفت: “یک فرد انتحاری که تصمیم حمله و ورود به ساختمان محل زندگی مسعود اندرابی  سرپرست امنیت ملی کشور را داشت پس از شناسایی توسط نیرو های امنیتی افغانستان از پا در آمد.”

به گفته او این مهاجم انتحاری حوالی ساعت دوازده امروز در نزدیکی منزل آقای اندرابی واقع در شش درک خود را رسانده بود اما توسط نیروهای امنیتی کشته شد.
این مفام امنیتی تائید کرد خبرهای که به این اداره رسیده بود مبنی بر این بود که یک گروه از مهاجمان مسلح برای ترور سرپرست امنیت ملی وارد کابل شده اند.

مسئولین امنیت ملی گفته اند که پس از کشته شدن فرد اول این گروه در حمله به ساختمان  محل زندگی سرپرست امنیت ملی، طرح این حمله خنثی گردیده و افراد دیکر از حمله خودداری کرده اند و اما نیروهای امنیت ملی برای یافتن آنها تحقیقات را آغاز کرده اند.

امنیت ملی افغانستان در باره هویت حمله کنندگان حرفی نزده و هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
آقای مسعود اندرابی پس از استعفای رحمت الله نبیل  در ماه عقرب از طرف محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور به عنوان سرپرست امینت ملی افغانستان معرفی شد.

مطالب مرتبط