باز محمد مبارز حریف روسی اش را ناک اوت کرد

باز محمد مبارز، قهرمانان ورزش آزاد کشور  دیروز شنبه ۲۲ حوت ۱۳۹۴  توانست حریف روسی خود امیر ستاروف را شکست دهد.Снимок экрана 2016-03-12 в 20.10.23

به گزارش افق ٬باز محمد مبارز که برای مسابقات ورزشی آزاده در کشور فدراتیف روسیه دعوت شده بود٬ توانست در یک مسابقه زیبا و قدرتمندانه حریف روسی خود را در کمتر از دو دقیقه در روند اول شکست دهد.

عالم درویش از مسکو به خبرگزاری افق گفت: باز محمد مبارز دریک مسابقه زیبا توانست قهرمان روسی خود را که تجربه های زیادی در مسابقات جهانی دارد را ناکوت کند.

اقای درویش افزود بیش از ده هزار تماشاچی  که نزدیک به۲۵۰۰ نفر از شهروندان افغانستان مقیم روسیه برای دیدن و حمایت قهرمان خود به استدیوم ورزشی لوژنیکی شهر مسکو امده بودند.

باز محمد مبارز پس از پایان مسابقه خود هنگام دریافت جایزه این برد را به گونۀ تحفه به نیروهای امنیتی افغانستان و به ویژه پولیس ملی تقدیم کرد.

افغان های مقیم مسکو پس از برد بازمحمد٬ همه انها با شعار زنده باد افغانستان شادی کردند
افغان های مقیم مسکو پس از برد بازمحمد٬ همه انها با شعار زنده باد افغانستان شادی کردند

خاطر نشان باید کرد که وزارت امور داخله کشور ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵  در محفلی صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله، ضمن اهدای تقدیر نامه و نشان پولیس ملی به آقای مبارز، لقب سفیر پولیس ملی را به وی نیز اهدا کرد بود.

اقای مبارز  و سفیر پولیس ملی پیش از برگزرای  این مسابقه ی با حریف روسی اش  گفته بود که برای این مسابقه آمادگی های لازم را گرفته و قبل از مبارزات خویش الی محل مبارزه لباس نظامی کشور را بر تن خواهد داشت.

مطالب مرتبط