منچستر‌سیتی با شکست لیورپول قهرمان جام اتحادیه باشگاه های انگلستان شد

تیم فوتبال منچستر‌سیتی، شب گذشته با شکست لیورپول قهرمان جام اتحادیه باشگاه های انگلستان شد.

12804289_179366229107819_747035070_n

این بازی در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن و با حضور ده ها هزار تماشاگر برگزار شد که در یک جدال نفس‌گیر و در ضربات پنالتی، لیورپولی ها نتوانستند برجام اتحادیه باشگاه های انگلستان بوسه زنند.

بازی این دو تیم در وقت های قانونی، به تساوی یک بریک انجامید و دو تیم نتوانستند در زمان قانونی، نتیجه را به سود خویش تمام کند اما، درصد مالکیت توپ، بیشتر از منچستر سیتی بود.

پس از 120 دقیقه جدال نفس‌گیر و در ضربات پنالتی منچستر‌سیتی توانست با نتیجه ۳ بر ۱

 قهرمان این دوره از جام اتحادیه باشگاه های انگلستان شود.

جام اتحادیه باشگاه های انگلستان یکی از معتبرترین جام های فوتبال انگلستان است که تیم های لیورپول ۸ بار، استون ویلا ۵ بارو منچستریونایتد ۴ بار برنده این جام شده است.

پیروزی منچستریونایتد برابر آرسنال

در شبی که منچسترسیتی، برجام قهرمانی اتحادیه باشگاه های انگلستان بوسه زدند دیگر تیم این شهر، منچستر یونایتد نیز در یک بازی نفس گیر، موفق شد آرسنال را درهم کوبد.

در ادامه رقابت های لیگ برتر جزیره، تیم های منچستریونایتد و آرسنال، روبروی هم قرار گرفتند که در پایان این بازی پرگل، منچستری ها 3بر2 آرسنالی ها را شکست دادند.

گل های این بازی را مارکوس راشفورد در دقایق ۲۹ و ۳۲ و آندراهررا در دقیقه ۷۲ برای منچستر به ثمررساندند و دنی ولبک در دقیقه۴۰ و مسعود اوزیل در دقیقه ۶۹ نیز برای آسنالی ها گل زنی کردند.

شاگردان لوئیس فان خال با این پیروزی ۴۴ امتیازه شده و با یک پله صعود در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفتند.

مطالب مرتبط