کهکشانی‌های مادرید، در برابر تیم دوم این شهر زانو زدند

در ادامه رقابت های جام قهرمانی باشگاه های اسپانیا، لالیگا، شب گذشته،تیم پرستاره رئال مادرید در برابر تیم دوم این شهر یعنی اتلتیکو، شکست خورد.

در دیدار شب گذشته که حساس ترین دیدار رقابت های لالیگا به شمار می رفت، رئال مادرید با بیشتر ستارگانش از جمله کریستیانو رونالدو، نتوانست از سد تیم دوم مادرید بگذرد و با یک گل در خانه اش، تحقیر شد.

شاگردان زین الدین زیدان با شکست شب گذشته، فاصله شان با صدر جدول را بیشتر کردند و اتلتیکو توانست با این پیروزی، یک گام به بارسلونا نزدیک شود.
شاگردان زین الدین زیدان با شکست شب گذشته، فاصله شان با صدر جدول را بیشتر کردند و اتلتیکو توانست با این پیروزی، یک گام به بارسلونا نزدیک شود.

نیمه اول این دیدار علی غم حملات متعدد دو تیم روی دروازه های همدیگر، بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان سیمئونه توانستند با عملکرد خوب شان، شاگردان زین الدین زیدان را زمینگیر کنند و در دقیقه 53 گل پیروزی بخش شان را وارد دروازه رئال مادرید کنند.

یاران کریستیانو رونالدو، پس از دریافت این گل بارها تلاش کردند تا دروازه تیم همشهری شان را بازکنند اما دفاع اتلتیکو، اجازه هنرنمایی به فوق ستاره های رئال را نداد.

تیم‌های رئال و اتلتیکو مادرید  در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دوتیم، بازی های قبلی مقابل حریفان شان را با تساوی به پایان رسانده بودند.

شاگردان زین الدین زیدان با شکست شب گذشته شان، فاصله شان با صدر جدول را بیشتر کردند و اتلتیکو توانست با این پیروزی، یک گام به بارسلونا نزدیک شود.

هم اکنون بارسلونا با 63 امتیاز، مقتدرانه در صدر جدول رده بندی رقابت لالیگا قرار دارد و اتلتیکو با پیروزی شیرین شب گذشته و با ۵۸ امتیاز، در رده دوم قرار دارد.

رئال مادرید نیز با فاصله 9 امتیاز کمتر نسبت به بارسا، در رده سوم قرار دارد.

 

مطالب مرتبط