رونمایی نسل جدید گوشی های سامسونگ اس۷ و۷ اچ

کنگره ی جهانی موبایل٬ سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های موبایل خود رونمایی کرد.1388ad4a-e303-41a7-81ea-fbaa3aba6db2

به گزارش افق به نقل از ریانووستی بالاخره سامسونگ بعد از شایعات و خبر‌های زیاد دو گوشی سال ۲۰۱۶ خود را معرفی کرد. دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ادامه دهنده‌ی راه پرچم‌داران سال۲۰۱۵ این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج هستند. این دو محصول با تغییرات کم، حداقل در ظاهر، نسبت به نسل قبل خود وارد بازار مصرف‌کنندگان شد.

شرکت سامسونگ برای فروش بالای نسل جدید گوشی‌های موبایل خود ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را به کار برده و سعی کرده بعضی کمبود‌ها را رفع و  طراحی خوب تری را تولید کند.

اضافه کردن جای کارت حافظه و باتری قوی‌تر از مهم‌ترین این ویژه گی ها به شمار می‌روند.

در کنار این موارد سامسونگ بر روی دوربین و ویژگی‌های سخت‌افزاری محصول خود نیز تمرکز زیادی کرده است.

دوربین با فناوری Dual Pixel

شرکت سامسونگ امسال دست از بازی افزایش عددی مگاپیکسل‌ها کشیده و بر روی کیفیت دوربین جدید خود متمرکز شده است. گوشی‌‌های موبایل گلکسی اس۷ و گلکسی اس ۷ اج از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی لنز ۱.۷ بهره می‌برند. اندازه‌ی هر پیکسل در سنسور جدید سامسونگ ۱.۴ میکرون است که می‌تواند تا ۹۵ درصد از نور محیط را جذب کند که نتیجه‌ی آن افزایش کیفیت عکسبرداری در شرایط نوری کم خواهد بود. در کنار این نوآوری سامسونگ از فناوری Dual Pixel نیز استفاده کرده تا سرعت و دقت فوکوس اتوماتیک را افزایش دهد.

۴ گیگابایت حافظه‌ی رم DDR45dcbba28-c233-4668-a538-1abb42943ddc

گوشی موبایل گلکسی نوت ۵ اولین گوشی از طرف سامسونگ با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بود. حالا سامسونگ تصمیم گرفته گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را نیز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 مجهز کند. شاید این عدد برای خیلی از کاربرانی که هنوز از کامپیوتر‌های قدیمی خود استفاده می‌کنند زیاد به نظر رسد. با این حال می‌توان مطمئن بود که گلکسی اس ۷ با داشتن این مشخصات سخت‌افزاری در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها جلوی شما کم نمی‌آورد.

قابلیت ضد آب

گلکسی اس ۷ با بدنه‌ای فلزی در عمق ۵ فوتی تا ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. مطمئنا این ویژگی برای ورزش‌کاران و عکاسان طبیعت یک ویژگی استثنایی است.

سیستم خنک‌ کننده‌ی مایع

شاید بهترین خبر برای کاربران حرفه‌ای موبایل، داشتن یک دستگاه همیشه خنک باشد. بالاخره سامسونگ از یک فناوری جدید برای کم کردن دمای دستگاه رونمایی کرد. با استفاده از این سیستم برای کاهش دما، مایع در قسمت‌های مختلف دستگاه به گردش در می‌آید.

جای مخصوص کارت حافظه‌

سامسونگ با معرفی نسل ششم از پرچم‌داران خود هم جای مخصوص کارت حافظه را از آن حذف کرد و هم قابلیت جدا کردن باتری را از کاربر گرفت. سامسونگ صدای کاربران خود را شنیده و تصمیم به بازگرداندن جای مخصوص کارت حافظه گرفته است.

در دنیایی که کاربران به ویدیو‌های معمولی رضایت نمی‌دهند و فیلم‌های خود را با کیفیت ۴k به اشتراک می‌گذارند وجود جای کارت حافظه ضروری به نظر می‌رسید.

مطالب مرتبط