دستگیری یگ گروه بزرگ داعش در ارتباط به جعل اسناد مسافرت در مسکو

۱۴ عضو  گروه  تروریستی داعش در ارتباط به جعل مدارک هویت و اسناد مسافرتی در مسکو پایتخت روسیه دستگیر شدند.Снимок экрана 2016-02-18 в 8.32.57

به گزارش افق به نقل از خبرگزاری روسیه امروز٬سازمان امنیت ملی فدراتیف روسیه امروز پنجشنبه ۲۹ دلو ۱۳۹۴ اعلام کرد: ۱۴ نفر در مسکو و مناطق اطراف آن به جرم جعل مدارک هویت برای افراد جذب شده در گروه تروریستی داعش دستگیر شده اند.
این منبع می افزاید٬ افراد دستگیر شده اعضای یک شبکه بزرگ بین المللی را تشکیل می دادند که برای اتباع روسیه و کشورهای  جمهوری های شوروی سابق مدارک هویت و شناسایی جعل می کردند.
ویدیویی که در رسانه ها به نشر رسیده است نشان می دهد که امنیت ملی روسیه از منازل افراد دستگیر شده مقادیر زیادی پاسپورت ها و ویزای سفر جعلی و انواع مهرها و کارت های شناسایی و دستگاه های مخصوص چاپ مدارک به دست آمده است.
در گزارش روسیه امروز امده است که از این مدارک برای استفاده تروریست ها در انجام اعمال تروریستی در مناطق مختلف روسیه و سفرهای آنها استفاده می شد.
در یک سال اخیر بخصوص پس از آغاز عملیات ضدتروریستی هوایی روسیه در سوریه در ۳۰ ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ ده ها نفر از اعضای گروه های تروریستی داعش و هم دستان آنها در مناطق مختلف روسیه دستگیر شده اند.
براساس اطلاعات سازمان اطلاعاتی روسیه، داعش در ماههای اخیر فعالیت خود را در روسیه برای انجام اعمال تروریستی برای انتقام شکست های خود بر اثر بمباران هوای مراکز آن توسط جنگنده های قوای هوائی روسیه افزایش داده است.

مطالب مرتبط