ليورپول دربي مرسي سايد را قاطعانه برد

بيست‌وسومين هفته از ليگ برتر انگليس با توقف توپچي‌هاي لندن و پيروزي تيم‌هاي ليورپول و منچستريونايتد آغاز شد.

در ابتداي هفته بيست‌وسوم ليگ برتر انگليس، شب گذشته سه‌شنبه 6 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها در دربي مرسي‌سايد تيم رده چهارمي ليورپول در ورزشگاه آنفيلد ميزبان اورتون بود و اين تيم را با نتيجه 4 بر صفر شکست داد.

به گزارش افق،استيون جرارد در دقيقه 21، دانيل استوريج 2 با در دقايق 33 و 35 و لوئيس سوارز در دقيقه 50 گل‌هاي قرمز‌پوشان آنفيلد را در اين بازي به ثمر رساندند، ضمن اينکه استوريج در دقيقه 55 يک پنالتي را به هدر داد. ليورپول با اين پيروزي 46 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده چهارم جدول تثبيت کرد.

شب گذشته همچنين، تيم آرسنال، صدرنشين جدول رده‌بندي در خانه ساوتهمپتون با تساوي 2 بر 2 متوقف شد. در اين بازي خوسه ميگيل فونته در دقيقه 21 و آدام لايانا در دقيقه 54 براي تيم‌ ميزبان و اوليويه ژيرو در دقيقه 48 و سانتي کاسورلا در دقيقه 52 براي آرسنال گلزني کردند. در اين ديدار همچنين متيو فلاميني، هافبک فرانسوي آرسنال در دقيقه 80 با دريافت کارت قرمز مستقيم اخراج شد.

آرسنال با يک امتياز اين بازي 52 امتيازي شد و در صدر جدول باقي‌ماند هرچند ممکن است اين جايگاه را از دست بدهد اگر تيم‌هاي منچسترسيتي و چلسي امشب بازي‌هاي خود را با پيروزي پشت سر بگذارند.

منچستريونايتد، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها نيز سه‌شنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد برابر کارديف‌سيتي به ميدان رفت و ميهمان ولزي خود را با نتيجه 2 بر صفر شکست داد. در اين بازي که اولين حضور خوان ماتا در ترکيب منچستريونايتد پس از انتقالش از چلسي بود، روبين فان‌پرسي در دقيقه 6 و اشلي يانگ در دقيقه 59 دروازه تيم تحت هدايت اوله‌گونار سولسشاير را به ثمر رساندند. من‌يونايتد با اين پيروزي 40 امتيازي شد و فاصله خود را با اورتون رده ششمي به 2 امتياز کاهش داد.

شب گذشته همچنين تيم فولام در حضور هافبک ايراني خود، اشکان دژاگه در خانه تيم سوانزي با نتيجه 2 بر صفر تن به شکست داد. سوانزي با اين برد 24 امتيازي شد و به رده دهم جدول صعود کرد. دژاگه در دقيقه 59 اين بازي جاي خود را به دارن بنت داد.

در ساير بازي‌هاي شب گذشته نتايج زير رقم خورد:

نورويچ سيتي صفر – نيوکاسل صفر

کريستال پالاس يک – هال سيتي صفر

پرونده هفته بيست و سوم ليگ برتر انگليس امشب با برگزاري 4 ديدار بسته مي‌شود که برنامه اين بازي‌ها به شرح زير است:

آستون ويلا – وست‌برومويچ

چلسي – وستهام

ساندرلند – استوک‌سيتي

تاتنهام – منچسترسيتي

در جدول رده‌بندي ليگ برتر انگليس، تيم‌هاي آرسنال، منچسترسيتي و چلسي به ترتيب با 52، 50 و 49 امتياز در رده‌هاي اول تا سوم قرار دارند.

مطالب مرتبط