آتش سوزی در مسکو جان ۱۱ تن را گرفت

در نتیجه یک یک آتش سوزی شب گذشته ۱۰ جدی ۱۳۹۴ در ساختمان ۲۵ سرک  Strominka، شهر مسکو تا کنون 11 نفر کشته شده است.7e5eabd8e97495e88c5145fcc7eb8b4d3fe7fbef

به گزارش افق به نقل از  روسیه امروز٬ مقام های آتش نشانی شهر مسکو با تاید این رویداد گفته اند٬ در این آتش سوزی تا کنون ۱۱ نفر کشته شده است و تعدادی هم زخمی گریده اند.

همجنان خبرگزرای ریا نووستی می نوسید در این اتش سوزی که شب گذشته به وقوع پیوست ۱۱ تن کشته  شده و پلیس شهر مسکو تحققات خود را برای پیدا کردن علت آتش سوزی آغاز کره اند.

مقام های امنیتی شهر مسکو گفته اند ممکن است گروه  ویا افرادی در اتش زدن این ساختمان دست داشته باشد.

رییس کمیته تحقیقات جنایی شهر مسکو خانم یولیا ایوانواگفته است که اتش سوزی در چند نقطه ساختمان اغاز شده بوده است و این امکان را می دهد که گروه یا افرادی در اتش زدن این ساختمان دست داشته باشد و ارگان ها دولتی شهر مسکو در این مورد پرونده جنایت عمدی را باز کرده اند و تحقیقات در این زمینه به صورت جدی آغاز گردیده است.

با توجه به نسخه های دیگر، علت آتش سوزی ممکن است در یک دکان خیاطی در این ساختمان باشد ویا  می تواند شارتی برق و سهل انگاری ساکنان این ساختمان باشد.

تمامی ارگان های دولتی فدراتیف روسیه مرتبط  با این آتش سوزی تحقیقات همه جانبه خود را برای علت و یافتن عاملین این حادثه آغاز کرده اند.

تا کنون هیچ گروهی مسولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

مطالب مرتبط