۲۰ تن از اعضای گروه تروریستی داعش در روسیه دستگر شدند

امروز جمعه ۹ جدی ۱۳۹۴ اداره استخبارات روسیه ۲۰ عضو گروه ترویستی داعش را در این کشوردستگیر کردند.4175941

به گزارش افق به نقل ازتاس روسیه آندره پرژزدومسکی مشاور کمیته ملی ضدتروریستی روسیه امروز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نیروهای امنیتی روسیه ۲۰ عضو گروه تروریستی داعش که قصد انجام اعمال تروریستی در روسیه را  داشتند  دستگیر کردند.

این مقام  روسی وی افزود: ۴ نفر  تروریست که از کشور سوریه به روسیه آمده بودند ومواد انفجاری خود را اماه کرده بودند پیش از انجام حملات تخریبی انها دستگیر شدند.

10 نفر دیگر از اتباع ترکیه  به فریب اینکه تصمیم به تجارت موتر از لهستان را به روسیه دارند  امده بودند و پس از برسی های دقیق و همه جانبه مشخص شد که انها اعضای گروه تروریستی داعش هستندکه نیروهای امنیتی روسیه موفق شدند انها را با تمامی نقشه و تجهیزات انفجاری شان دستکیر نمایند.
این مقام روسی افزوده است که سازمان های اطلاعاتی روسیه با همکاری سازمان های امنیتی چند کشور دیگر پس از شناسایی تمام اعضای این گروه آنها را دستگیر کرده است.
یک گروه ۹ نفر تروریستی داعش دیگر روز سه شنبه ۶ جدی  ۱۳۹۴ در کراچی چرگیز در منطقه قفقاز روسیه که درحال تدارک حمله تروریستی بودند،پس از شناسای و حمله نیروهای امنیتی روسیه  سه نفر از این افراد در درگیری کشته و ۶ عضو دیگر  انها دستگیر شدند.

ایم مقام مشاور کمیته ملی ضد تروریست روسیه خاطر نشان کرد: تروریستان در منطقه قفقاز روسیه که مناطق کوهستانی هستند پناهنده شده اند و از تابستان سال گذشته با داعش بیعت کرده و به فعالیت های تروریستی تحت لوای این سازمان تروریستی مشغول هستند.
دولت روسیه  داعش  را بک گروه تروریستی اعلام کرده است و سازمان های روسیه با این گروه مبارزه می کنند.

مطالب مرتبط