نگرایی مجدد «نی» از فعالیت بیشتر رادیو داعش در کشور

سازمان حمایت از رسانه‌های آزاد «نی» بار دوم با نشر اعلامیه‌ای از فعالیت و نشرات رادیو داعش در ننگرهار ابراز نگرانی کرده و از دولت خواستار توقف هرچه زودتر این رادیو شده است.

Untitled-3

«نی» دراعلامیه‌ای که امروز منتشر کرده، در آن گفته شده پیش از این نیز در ششم جدی اعلامیه‌ای مورد فعالیت این رادیو منتشرکرده است.

این اعلامیه دومی این نهاد می‌باشد که پس از شروع نشرات رادیو داعش به زبان دری، منشر شده است.

سازمان حمایت از رسانه‌های آزاد تذکر داده، گزارش‌های که دریافت شده، رادیو داعش پیش از این به زبان پشتو نشرات داشته و اکنون به زبان دری نشرات خویش را آغاز کرده است و نشرات آن به زبان انگلیسی نیز شروع  خواهد شد.

این نهاد مدافع رسانه‌های آزاد،فعالیت این رادیو را منسوب به بیگانگان عنوان کرده و ازدولت خواسته است هرچه زود فریکونسی این رادیو را شناسایی کرده و نشرات آن را متوقف بسازد.

در اعلامیه این نهاد ابراز نگرانی شده است اگر نشرات این رادیو متوقف نشود در جذب افراد در صف داعش کمک می‌کند و حاکمیت ملی و دموکراسی که از دست آوردهای یک ونیم دهه کشور است را به خطر مواجه می‌سازد.

رادیو داعش چندماه می‌شود که فعالیت خویش را در ننگرهار شروع کرده است.

فعالیت این رادیو از طرف شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌های کشور خطرناک گفته شده است و از دولت خواسته اند که جلو نشرات این رادیو گرفته شود.

تاکنون دولت نتوانسته نشرات این رادیو را متوقف بسازد. تنها اقدامی که تا حال صورت گرفته، فریکانس پخش این رادیو را شناسایی نموده است.

مطالب مرتبط