شبکه تلویزیونی طلوع برای کارمندانش مراسم یادبود و سوگواری برگزار کرد

شبکه تلویزیونی طلوع امروز درسوگ هفت کارمند رسانه‌ای خویش که دیروز در حمله انتحاری توسط طالبان جان باختند، مراسم یادبود و سوگواری برگزار کرد.این مراسم حوالی ساعت سه بعد از ظهر برگزارشد.

11981_934747226579063_7774216028593662742_n

در این برنامه داکتر اسپنتا، وزیر اطلاعات،فرهنگ، دلبرنظری وزیر امور زنان و نعیم فراهی وزیر دولت در امور پارلمانی و ابراهیم قاسمی معاون شورای امنیت‌ ملی شرکت کرده بودند.

داکتراسپنتا ضمن تسلیت به و ابراز تاسف از قربانی شدن هفت‌کارمند شبکه تلویزیونی طلوع گفت هرچند باید برای آزادی باید قربانی داد اما مردم افغانستان برای آزادی بیشتر قربانی می‎پردازند.

آقای اسپنتا گفت «زمانی‌که درحکومت بودم و هم اکنون نیز کسانی بر حکومت فشار می‌آورند که رسانه‌ها و اهالی مطبوعات از حامیان طالبان و تروریستان انتقاد نکنند و یکی از خواست‎‎ها همیشه همین بوده است. اما بیان حقیقت و حققیت‎گویی وظایف اصلی رسانه‌ها است یقین کامل دارم که جوانان ما همچنان با واقعی بینی،از ارزش‌های ملی و وطنی خود دفاع خواهند کرد. هیچ قربانی، ملت بزرگ افغانستان را به زانو در نخواهد آورد».

 هفت کارمند شبکه تلویزیونی طلوع که از در حمله انتحاری دیروز جان باختند این‌ها بودند.

سید جواد حسینی ادیتور که برنامه کودکانه در برنامه«باغچه سم سم» کار می‌کرده و زینب میرزایی، مریم ابراهیمی، در بخش دوبلاژ و مهری که در بخش هماهنگی برنامه‌های گرافیک  و حسین خاکسار به عنوان راننده درتلویزیون طلوع کار می‌کرده اند.

همچنان در این مراسم وزیر اطلاعات و فرهنگ، دلبرنظری وزیر امورزنان، نعیم فراهی وزیر دولت در امور پارلمانی و ابراهیم قاسمی معاون شورای امنیت ملی نیز صحبت کردند و هرکدام این عمل طالبان را محکوم کردند و با شبکه تلویزیونی طلوع و خانواده قربانیان اظهار همدری نمودند.

مطالب مرتبط