پیش بازی لیورپول – اگزترسیتی

دو تیم لیورپول و اگزتر سیتی،‌ امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به نقل از گزارش «ورزش سه»، پس از شکست مقابل یونایتد، ‌لیورپول به دنبال خوشحال کردن هواداران در آنفیلد با صعود به دور بعد خواهد بود.

12570840_1668019896810804_1276972830_n

شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر در فرم خوبی قرار ندارند و روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. در 5 بازی اخیر، لیورپول 2 تساوی،‌1 پیروزی و 2 شکست کسب کرده که شامل دو شکست خانگی مقابل وست‌هام و لیورپول می‌شود. هواداران در آنفیلد،‌بازی‌های خوبی از تیمشان نمی‌بینند ولی لیورپول امروز مقابل تیم دسته سومی قرار خواهد گرفت و قصد دارد با کسب یک پیروزی پرگل،‌شرایط را به نفع خود برگرداند و هواداران در آنفیلد را خوشحال کند. با وضعیت نامناسب مصدومیت استوریج و اوریجی،استیون کائولکر به عنوان مهاجم جانشین در دو بازی اخیر به میدان رفته است. با این حال،‌با مصدومیت دژان لوورن و مارتین اشکرتل، احتمالا کائولکر در پست تخصصی خود یعنی مدافع وسط به میدان برود.

اکزتر در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده است. با این حال،‌آنها در خانه موفق شدند 2-2 لیورپول را متوقف کرده و با انگیزه پا به آنفیلد خواهند گذاشت.این اولین حضور اکزتر سیتی در آنفیلد است که می‌تواند انگیزه‌یی چند برابر به بازیکنان این تیم بدهد و کار لیورپول را سخت تر کند. لی هولمس مصدومیت را پشت سر گذاشته و شرایط بازی کردن را برای این بازی پیدا کرده است.

مطالب مرتبط