توقف خانگی چلسی برابر اورتون

چلسی در دیداری جذاب و تماشایی، در خانه مقابل اورتون به تساوی 3-3 رسید.

12527969_1666928403586620_349689872_n

در این دیدار پرگل ابتدا اورتون با 2 گل پیش افتاد اما در ادامه چلسی بازی را به تساوی کشید و حتی گل دقایق پایانی اورتون هم توسط آبی‌ها پاسخ داده شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان میزبان خیلی زود بازی را در دست گرفتند و ویلیان می‌توانست در دقیقه 17 آبی‌ها را پیش بیندازد اما واکنش خوب هاوارد، دروازه اورتون را بسته نگه‌داشت.

در حالی‌که بازیکنان چلسی در تلاش بودند در همان نیمه اول دروازه حریف را باز کنند، شاگردان روبرتو مارتینز هم روی ضد حملات روی دروازه میزبان خطرساز می‌شدند اما مقاومت مدافعان چلسی مانع از باز شدن دروازه این تیم می‌شد.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه اول بی‌نتیجه ماند و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات طوفانی اورتون آغاز شد و این تیم خیلی زود به گل برتری رسید. یک حرکت هماهنگ از بازیکنان اورتون در نهایت با ارسال تماشایی لیتون بینز به دهانه دروازه چلسی به یک موقعیت خطرناک تبدیل شد. جان تری که در تلاش بود تا توپ را دفع کند، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

به ثمر رساندن این گل هم، از شدت حملات اورتون کم نکرد و بعد از این‌که ضربه راس بارکلی به تیر دروازه تیبو کورتوا برخورد کرد، کوین میرایاس در دقیقه 56  گل دوم اورتون را به ثمر رساند.                                                                                                                                                                                                             بعد از چند پاسکاری خوب پشت محوطه جریمه چلسی، توپ روی نقطه پنالتی به میرایاس رسید و این ستاره بلژیکی با چرخشی دیدنی و ضربه ای غیرقابل مهار، حساب کار را 2-0 کرد.

چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشت خیلی زود واکنش نشان داد و می‌توانست در دقیقه 60 به گل برسد اما واکنش خوب هاوارد مانع باز شدن دروازه اورتون شد. ولی تیم میزبان برای رسیدن به گل اول خیلی منتظر نماند و دیگو کاستا در دقیقه 64 اختلاف را به حداقل کاهش داد.

پاس عالی سسک فابرگاس پشت مدافعان اورتون، در حالی به کاستا رسید که برخورد هاوارد و مدافع اورتون، مهاجم چلسی را با دروازه خالی تک به تک کرد و او به راحتی دروازه را باز کرد.

فشار چلسی ادامه پیدا کرد و این تیم تنها دو دقیقه بعد به گل تساوی رسید.

 همکاری فابرگاس و دیگو کاستا، یک موقعیت خوب برای هافبک اسپانیایی ایجاد کرد و او هم با ضربه ای محکم که در بین راه به یکی از بازیکنان حریف هم برخورد کرد، نتیجه را 2-2 کرد.

در ادامه بازی از سوی هر دو تیم تهاجمی دنبال شد و موقعیت خطرناکی روی دروازه ها به وجود آمد تا اینکه در دقیقه 90، اورتون بار دیگر پیش افتاد.

ارسال راس بارکلی روی دروازه چلسی، روی تعلل مدافعان این تیم، با ضربه فونس موری به گل سوم اورتون تبدیل شد.

اما این پایان کار نبود و در دقایق اضافه که 8 دقیقه به طول انجامید، بازیکنان میزبان حملات زیادی ترتیب دادند و سرانجام به گل تساوی رسیدند. روی یک ارسال بلند به پشت محوطه جریمه اورتون، توپ بعد از چند ضربه به جان تری رسید و او در موقعیتی مشکوک به آفساید، دروازه اورتون را باز کرد و بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

مطالب مرتبط