دفتربانوی اول: ترنم سیدی می‌توانست با نام خودش با بانوی اول دیدار کند

 یک عضو فعال جامعه مدنی کشور، با استفاده از نام زنان رهبران جهادی موفق به دیدار بانوی اول شده است.

ترنم سیدی

ترنم سیدی شاعر و فعال مدنی، خود را به جایی یکی از همسران  محقق معرفی کرده و توانسته است تا خود را به ارگ برساند و با رولاغنی دیدار کند.

زهره یوسف، مسوول روابط عامه بانوی اول به بی بی سی گفته است که  خانم سیدی متهم است  خود را به جای وحیده محقق، همسر سوم معاون اجرایی دولت معرفی کرده و موفق شده که با رولاغنی دیدار کند.

وی همچنان افزوده است محافظان ارگ خانم ترنم سیدی و دختران همراهش را با احترام به دفتر بانوی اول برده اند. زمانی که رولاغنی ازترنم سیدی سوال کرد، آیا دخترها فرزاندان محقق هستند؟ خانم سعیدی  گفت: نه  وحیده محقق به هند رفته است. نه من همسر محقق هستم و نه هم اینها دختران محقق.

درهمین حال ترنم سعیدی به رسانه‌ها گفته است که از طریق ایمیل با نام خودش برای دیدار رولاغنی دعودت شده بود و اکنون ۲۱ روز است که در بازداشت بسر می‌برد.

رولاغنی بانوی اول کشور، می‌گوید نیازی نیست که فعالان مدنی با استفاده از نام همسران رهبران جهادی با وی دیدار کند، خانم سیدی می‌توانست با نام خودش وقت بگیرد و با ما دیدار کند.

پرونده خانم سعیدی که به امنیت ملی سپرده شده بود، اکنون به وزارت داخله انتقال شده است.

تا هنوز هویت دختران همراه خانم سیدی افشا نشده است و آنها دربازداشت نیستند.

مطالب مرتبط

یک نظر

  1. ارگ و مسئولان امنیت ملی دروغ می گویند. خانم سیدی بی خبر از همه جا و قربانی یک توطئه کثیف از طرف محقق، غنی و برخی دیگر از سیاستمداران است. یک فرد مطلع از جزئیات پرونده