مردم همراه با مقام های حکومتی از تیم ملی کرکت کشور با استقبال گرم پذیرایی کردند

 تيم ملى کرکت افغانستان امروز دوشنبه بعد از شکست دادن تيم زمبابوى  به کشور برگشتند با استقبال مقام های حکومتی و صدها  تن در ميدان هوايى حامد کرزی از آنها استقبال کردند.12465881_1676553719295762_8716586425641985085_o

به گزارش افق تيم ملى کرکت کشور با تیم ملی زمبابوى، پنج بازى بين المللى  را در يک روز و دو بازى بين المللى بيست اوره در ميدان امارات متحدۀ عربى انجام دادند  که هردو  بازی را افغانستان برد.

 تيم  ملی کرکت کشور اول زمبابوى را در مسابقات يک روزه، سه بر دو؛ و در بازى هاى بيست اوره دو بر صفر شکست داد.

 فضل هادى مسلميار رييس مشرانوجرگه٬اکليل حکيمى وزير ماليه، سيد سادات نادرى وزير شهرسازى و  تعداد زيادى از اعضاى شوراى ملى، ساير مقامات بلندپايۀ دولتى، مسوولان و صدها تن از هموطنان کشور از اعضاى کرکت بورد تیم ملی کرکت کشور استقبال کردند.

شفيق الله ستانکزى رييس اجرائيوى کرکت بورد، در گفتگویی تلفنی به افق گفت، تيم ملى  کشور در بازی با زیمباوی  عالی بازی کردندو در هردو بازى کرکت رابردند و اين بازى ها، زمينۀ خوب براى تمرین وأماده گی برای مسابقات جام جهانى نيز بود.12485843_1676553589295775_8274496488084688312_o

آقای ستانکزی از مردم افغانستان و مسولین حکومتی که این تیم را حمایت کردند تشکر وقدر دانی کرد و اروز نمود که بتواند در مسابقات جهانی دست اورد های بزرگی را به ارمغان بیاورند.

سید سعادت منصور نادری وزیر شهر سازی  که به استقبال تیم ملی کرکت به میدان هوایی رفته بود در گفتگویی تلفی به افق گفت: ورزش برای همه انسان ها مفیداست و ملت ها می توانند از ورزش برای پیوند و گسترش روابط استفاده نمایند.

اقای نادری دست اورد تیم ملی کرکت کشور را با ارزش ومهم دانست و امیدواری نمود تا با حمایت از ورزش کاران بتوانیم پرچم پر افتخار افغانستان را در سرتاسر جهان به اهتزاز دراوریم.

اکلیل حکیمی وزیر مالیه نیز که جهت تشویق و استقبال از تیم ملی کرکت افغانستان پس از پیروزی در مسابقات پنجاه آوره و بیست آوره در مقابل زیمبابوی به میدان هوائي بین المللی حامد کرزیرفته بود. در گفتگویی تلفنی به افق گفت:پیروزی تیم ملی کرکت افغانستان را به کافه ملت افغانستان تبریک و تهنیت گفت و افزود: جای نهایت خوشی و افتخار است که تیم ملی کرکت افغانستان از خود شایستگی نشان داده و با پیروزی به کشور برگشتند.
وی افزود: دعا میکنیم تا تیم های ملی ورزشی کشور در هر میدان قهرمان و پیروز باشند و به امید مؤفقیت های مزید تیم ملی کرکت افغانستان.
این در حاليست که وزیر مالیه اخیراً جهت تشویق تیم ملی فوتبال کشور در مسابقه نهائي جنوب آسیا به هند سفر نموده بودند.

تیم ملی کرکت افغانستان از کشورهاى درجه دوم در بازی کرکت حساب می گردد.

مطالب مرتبط